قالب شركتي وردپرس | خريد قالب وردپرس شركتي قالب شركتي وردپرس | خريد قالب وردپرس شركتي .

قالب شركتي وردپرس | خريد قالب وردپرس شركتي

قالب وردپرس تشريفات t1

قالب وردپرس تشريفات t1 : اين روز ها شركت هايي تاسيس شده اند كه حرفه اي بودن مجالس و مراسمات شما را برعهده ميگيرند چه از نظر دكوراسيون و چه از نظر خدمات و تجهيزات و چه از نظر امنيت و برنامه ريزي كه اصطلاحا به آن ها شركت هاي خدمات تشريفات و مجالس ميگويند، اگر شما مدير و يا موسس يك شركت خدمات مجالس هستيد بايد بدانيد كه بهترين محل براي تبليغات و يا معرفي خود اينترنت ميباشد، ميتوانيد با خريد قالب وردپرس تشريفات (قالب وردپرس خدمات مجالس) به راحتي كسب و كار خود را به نيازمندان اين خدمات معرفي كنيد و در قالب وردپرس تشريفات خود خدماتي كه ارائه ميدهيد و يا نمونه هايي از خدمات خود را با تصوير توضيح دهيد. يك قالب تشريفاتي براي وردپرس (قالب وردپرس خدمات مجالس) ميتواند كسب و كار شما را رونق دهد و يك كاتالوگ آنلاين از خدمات خود داشته باشيد.

قالب وردپرس تشريفات t1 به شكلي طراحي شده تا هر نوع شركت خدماتي و تشريفاتي بتواند از آن استفاده كند و بخش هاي مورد نظر كه در دموي قالب وردپرس تشريفات t1 مشاهده ميكنيد قابليت ويرايش را دارد حتي رنگ بندي آن نيز در پنل تنظيمات قالب وردپرس تشريفات (قالب وردپرس خدمات مجالس) توسط شما تنظيم ميشود.

كاربران نياز دارند تا خدمات شما و رقيبان شما را بررسي كنند و همچنين در رابطه با شركت شما اطلاعاتي را به دست آورند و سپس بهترين را انتخاب كنند و در اين ميان شركتي كه خدمات بهتري داشته باشد بدون شك انتخاب خواهد شد اما بخشي از اعتماد مشتري را سايت حرفه اي شما و همان قالب وردپرس تشريفات حرفه اي ( قالب وردپرس تشريفات ) را به دست ميآورد پس در خريد قالب وردپرس تشريفات بسيار دقت كنيد و يك قالب شركتي تشريفات كاملا حرفه اي و تخصصي را انتخاب كنيد.

قالب تشريفات وردپرس t1 داراي يك پنل تنظيمات اختصاصي بوده و شركت هاي تشريفاتي و شركت هاي خدمات مجالس ميتوانند از اين قالب وردپرس شركتي استفاده كنند.

[caption id="attachment_387" align="aligncenter" width="800"]قالب وردپرس تشريفات t1 قالب وردپرس تشريفات t1[/caption]

قالب وردپرس تشريفات t1 برترين قالب وردپرس و مناسب ترين قالب وردپرس براي شركت هاي خدمات مجالس و تشريفات


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۲۰:۳۱ توسط:كيان تم موضوع:

قالب پزشكي وردپرس p1

قالب پزشكي وردپرس P1 يك قالب تخصصي و داراي امكانات اختصاصي و امكان شخصي سازي كامل براي پزشكان بوده و ميتوان از آن براي هر نو وب سايت مرتبط با پزشكي استفاده كرد. قالب پزشكي وردپرس P1 كاملا واكنشگرا طراحي شده و نيز از آخرين تكنولوژي وب (html5 , css3) استفاده شده است و شما ميتوانيد پس از خريد قالب پزشكي وردپرس P1  از آن براي راه اندازي انواع سايت پزشكي استفاده كنيد و اين قالب وردپرس بهترين گزينه براي پزشكان، بيمارستان ها،كلينيك هاي پزشكي، سازمان هاي پزشكي، آزمايشگاه هاي پزشكي، كلينيك دامپزشكي، داروخانه و  انواع كلينيك هاي پزشكي و يا مراقبت هاي بهداشتي حرفه اي مانند دندانپزشك، چشم پزشك، دامپزشك، فيزيوتراپيست، روانپزشك و يا روانشناس و هم چنين اين قالب وردپرس پزشكي مناسب متخصصين پزشكي همچون متخصص اطفال، متخصص زنان، متخصصين تغذيه و نيز مناسب براي هر كسب و كار در حوضه سلامت و پزشكي مناسب بوده.يك قالب پزشكي وردپرس كامل ميباشد

قالب پزشكي وردپرس p1

طراحي اين پوسته وردپرس پزشكي به نحوي انجام شده براي هر شخص حقوقي و يا حقيقي مناسب باشد و بتوانيد از اين قالب وردپرس پزشكي استفاده كنيد و با توجه به پنل تنظيمات حرفه اي آن هر بخش از آن را مديريت و شخصي سازي كنيد. در نظر گرفتن امكانات و قابليت هاي مورد نياز يك پزشك و يا سايت هاي مرتبط با پزشكي از مهم ترين خصوصيات قالب پزشكي وردپرس P1 مي باشد.

قالب وردپرس پزشكي p1

پنل تنظيمات و پشتيباني قالب پزشكي وردپرس p1

اين پوسته پزشكي وردپرس داراي يك پنل تنظيمات اختصاصي ميباشد كه به شما امكان تنظيم و شخصي سازي بخش هاي مختلف سايت را ميدهد و علاوه بر وجود پنل تنظيمات تيم تخصصي كيان تم كه طراح قالب پزشكي وردپرس P1 بوده در كنار شما و همراه شما خواهد بود تا در صورت نياز به راهنمايي و يا مشاوره در رابطه با بخش هاي مختلف آن خدمات مطلوبي را ارائه دهيم. پاسخگوي سوالات شما در رابطه با اين قالب وردپرس پزشكي باشيم.

 

پنل تنظيمات قالب وردپرس پزشكي p1

جهت مشاهده ديگر نمونه قالب ها بر روي لينك زير كليك كنيد.

قالب وردپرس پزشكي

در اينجا به چند مورد از امكانات قالب پزشكي وردپرس p1 اشاره ميكنيم:

  • پنل مديريتي فارسي
  • داراي پشتيباني دائمي
  • داراي مشاور و راهنماي سايت براي رفع مشكلات و درج مطالب و تنظيمات
  • سرعت لود بالا
  • كاملا واكنشگرا براي موبايل و تبلت و كامپيوتر
  • داراي سيستم نوبت دهي در صورت نياز پزشك + امكان اتصال به بانك ملت
  • بي نهايت رنگ بندي
  • راه اندازي رايگان

 

[purchase_link id="250" style="button" color="green" text="خريد محصول"]


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۳۳:۵۲ توسط:كيان تم موضوع:

راه اندازي سايت با قالب شركتي وردپرس

راه اندازي سايت با قالب شركتي وردپرس يك از ساده و هوشمندانه ترين راه هاي شروع فعاليت مجازي مي باشد. قالب هاي وردپرس شركتي با امكانات و قابليت هايي كه در اختيار شما مي گذارد ، به خوبي مي تواند پاسخ گويه نياز هاي اساسي كسب و كار شما و شركت شما باشد. ترويج و گسترش استفاده از قالب هاي شركتي توسط مجموعه هاي مختلف به امري رقابتي تبديل شده و مي توان گفت استفاده از اين گونه قالب هاي سريع ترين راه براي پيشرفت مجموعه در فضاي مجازي خواهد بود. و راه اندازي سايت با قالب وردپرس شركتي در كمترين زمان ميتواند به شما كمك بزرگي كند با ما همراه باشيد تا در ادامه نكاتي در رابطه با قالب شركتي وردپرس برايتان شرح دهيم.
طبيعتا راه اندازي سايت با قالب شركتي وردپرس ، بسيار آسان و سريع انجام مي شود اما سوال اينجاست كه چگونه اين كار را به بهترين نحو انجام دهيم تا به حداكثر سود وكارامدي دست يابيم. در ادامه به بررسي نكاتي در رابطه با راه اندازي سايت با قالب وردپرس شركتي پرداخته و اميدواريم بتوانيم اطلاعات مفيد و موثري را به شما عزيزان تقديم نماييم.

[caption id="attachment_702" align="aligncenter" width="500"]راه اندازي سايت با قالب شركتي وردپرس راه اندازي سايت با قالب شركتي وردپرس[/caption]

قدم اول در راه اندازي سايت با قالب شركتي وردپرس

در ابتدا لازم است تعريف دقيق از نياز مجموعه براي راه اندازي سايت داشته باشيد چراكه امكانات و مزاياي متفاوتي براي قالب هاي مختلف تعبيه شده است. به اين منظور مي توانيد به بررسي ساير رقبا پرداخته و همچنين از مشاوران تيم كيان تم استفاده نماييد. در اين راستا تيم كيان تم تحقيقات وسيعي انجام داده كه در طراحي و ساخت قالب ها به طور تخصصي به كار گرفته شده است.

قدم دوم در راه اندازي سايت با قالب شركتي وردپرس

در انتخاب پوسته ي شركتي مناسب خود اين نكته را در نظر داشته باشيد كه تا چه ميزان قرار است روي سايت به فعاليت بپردازيد. آيا وب سايت تنها براي معرفي مجموعه ايجاد شده و يا قرار است مقالات مختلف بر روي آن بارگزاري شود. همچنين اين نكته را در نظر داشته باشيد كه موارد فني مانند سئو ، سرعت لود ، ريسپانسيو بودن و ... تا چه ميزان مي تواند شما را در بحث رقابت همراهي كند. البته در صورت همكاري با كيان تم ، تمامي اين موارد توسط تيم كارشناسان ما بررسي خواهد شد و در جريان تمامي موارد قرار خواهيد گرفت.

قدم سوم در راه اندازي سايت با قالب شركتي وردپرس

در آخر لازم است بخش هاي مختلف سايت را بر حسب نياز پيكربندي كرده تا نتايج مطلوب را به دست آوريد. محل قرار گيري خدمات و درباره ما كه پربازديد ترين بخش سايت هاي شركتي است را به طور كامل در نظر داشته باشيد. همچنين قابليت هايي مانند آخرين مقالات و خبرنامه بايد به طور موثري به آن پرداخته شود تا نتايجه مطلوب به دست آيد. قالب شركتي تنها با همراهي محتوايي با ارزش مي تواند كارايي خود را نشان دهد و لازم است برنامه ريزي لازم براي اين مورد را نيز در دستور كار قرار دهيد.

كلام آخر در رابطه با راه اندازي سايت با قالب شركتي وردپرس

رعايت اصول كلي و موارد فني در راه اندازي سايت با قالب وردپرس شركتي ميتواند زمينه موفقيت شما در فضاي مجازي باشد. كسب كارهاي مختلفي در مواجهه با اين مراحل ، به علت نداشتن اطلاعات و يا توجه كافي در بلند مدت با مشكلات متعددي روبرو شده اند. اما اين نگراني براي عزيزاني كه با كيان تم همكاري مي كنند وجود نخواهد داشت چراكه در تمامي مراحل مشاوره و پشتيباني كامل را در اختيار خواهيد داشت.

جهت مشاهده بزرگترين آرشيو پوسته وردپرس كليك كنيد

قالب وردپرس


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۰۰:۵۵ توسط:كيان تم موضوع:

پوسته شركتي وردپرس

پوسته شركتي وردپرس : با گسترش كسب و كارهاي مختلف و فضاي مجازي ، نياز به وب سايت كه هويت و شناسه مجموعه را تشكيل مي دهد ، اهميت ويژه اي پيدا كرده است. همچنين براي راه اندازي يك كسب و كار موفق ، وب سايت مناسب مي تواند گامي موثر در شكل گيري تصوير ذهني مخاطبان و بازار هدف از مجموعه باشد. مولفه هاي مختلفي كه كاربران در بازديد از وب سايت در نظر مي گيرند و همچنين شاخصه هاي حرفه اي در طراحي قالب وردپرس ، از ديد متخصصان ما دور نمانده و همواره در تلاش هستيم بهترين خود را به شركت هاي متقاضي و مجموعه هاي مختلف ارائه دهيم و ما نيز به عنوان برترين فروشگاه قالب وردپرس شركتي در ذهن مخاطبين وردپرس فارسي جاي گرفته ايم.

آرشيو پوسته شركتي وردپرس

قالب وردپرس

پوسته شركتي وردپرس تنها محصولي كه كيان تم به صورت اختصاصي بر روي آن تمركز دارد

متمايز ، حرفه اي ، استاندارد

به طور كلي وجه تمايز قالب هاي شركتي طراحي شده توسط تيم كيان تم ، علاوه بر ظاهري حرفه اي و استاندارد ، قابليت رقابت در موتورهاي جستجو گر و هم چنين محيط كاربري آسان مي باشد. به منظور آموزش جامع و دقيق، فايل آموزشي و پشتيباني تيم كيان تم را نيز در اختيار خواهيد داشت.
طراحي هاي متنوع ما، حاصل تجربه و تحليل بازخورد كاربران بوده و اين امكان را به مجموعه هاي مختلف مي دهد كه بدون ريسك و با نگاهي كارشناسي شده به فضاي مجازي ورود كنند.و با خريد يك پوسته وردپرس شركتي (پوسته شركتي وردپرس) بتوانند گام در راه موفقيت كسب و كار خود گذارند.

 

تطبيق كامل با محيط كسب كار

مشكل اصلي كاربران با برخي قالب هاي وردپرس موجود در بازار، عدم تطبيق آن با متون فارسي و ظاهر كليشه اي آن است.(طراحي گرافيك سايت بسيار با اهميت بوده و گرافيك قالب وردپرس مانند دكور يك فروشگاه و شركت شماست ) همچنين فاكتور هاي مهم براي الگوريتم جديد موتورهاي جستجو گر ، بايد به طور دقيق و مهندسي شده در طراحي پوسته شركتي وردپرس در نظر گرفته شود و با توجه به نوع سازمان و همچنين حوزه كاري، پوسته شركتي وردپرس مي بايست توجه كاربر را با آن سمت سوق دهد.
در همين راستا تيم كيان تم با درك عميق از نياز مشتريان و بازار كسب كار ، قالب هاي حرفه اي و منحصر به فرد شركتي را با قيمتي مناسب ارائه مي دهد.

پشتيباني دائمي

همراهي هميشگي مشتريان و پاسخ گويي مناسب، همواره از اهداف اصلي كيان تم بوده و خوشبختانه تا به امروز توانسته ايم رضايت مشتريان را در اين خصوص جلب نماييم. جهت راحتي كاربران براي ارتباط گرفتن با تيم پشتيباني كيان تم ، درگاه هاي مختلف ارتباطي تعبيه شده است كه در سريع ترين زمان ممكن پاسخ گوي شما خواهد بود.
از اين رو مي توانيد با اطمينان خاطر از خدمات و پشتيباني هميشگي ما ، از قالب هاي كيان وب استفاده نماييد.

پوسته شركتي وردپرس


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۳۲:۲۴ توسط:كيان تم موضوع:

بهترين قالب وردپرس

شما ميتوانيد با توجه به خدمات و امكانات و سليقه خود بهترين قالب وردپرس را از طريق آرشيو قالب هاي ما انتخاب كنيد ما يك ليست كامل از بهترين قالب هاي وردپرس كه مناسب انواع كسب و كارها و مشاغل مختلف و شركت ها مي باشند را آماده كرده ايم كه در لينك زير ميتوانيد بررسي كنيد. بهترين قالب وردپرس را انتخاب كنيد و ادامه كار (راه اندازي سايت، درج محتوا و ...) را به تيم كيان تم بسپاريد تا در كمترين زمان با بهترين قالب وردپرس و مناسب ترين قالب وردپرس براي شما سايتي را راه اندازي كنيم. ما بهترين قالب وردپرس را كه تمام نيازهاي شما را برآورده سازد آماده كرده ايم.

جهت مشاهده آرشيو قالب ها بر روي لينك زير كليك كنيد.

آرشيو بهترين قالبهاي وردپرس

 

شرايط بهترين قالب وردپرس از نظر كيان تم

برترين قالب وردپرس بايد امنيت بالايي داشته باشد.

بهترين قالب وردپرس بايد كيفيت كد نويسي بالايي داشته باشد.

بهترين قالب وردپرس بايد تمام افزونه هاي استاندارد وردپرس را پشتيباني كند.

بهترين پوسته وردپرس بايد شامل يك پشتيباني حرفه اي باشد.

بهترين پوسته وردپرس بايد داراي يك پنل مديريت كاملا تخصصي باشد.

بهترين قالب وردپرس بايد شامل يك سري استاندارد ها از نظر طراحي باشد مانند (ريسپانسيو و واكنشگرا بودن، طراحي مطابق با استاندارد هاي جهاني وب w3c، سازگاري با تمام ورژن هاي وردپرس و...)

بهترين پوسته وردپرس بايد سرعت لود بالايي داشته باشد و نيز كدهاي كاملا بهينه داشته باشد.

كيان تم در طول مدت چند سال چندين قالب وردپرس شركتي و قالب وردپرس تخصصي را براي كسب و كارها آماده كرده و سعي شده تا اين پوسته هاي وردپرس بهترين ها براي شما باشد و بتواند تمام نيازها و خواسته ها و امكانات مورد نياز كسب و كار شما را برآورده سازد.

فقط كافيست برترين قالب وردپرس براي كسب و كار خود را از طريق لينك بالا انتخاب كنيد و راه اندازي سايت را به ما بسپاريد.

 

بهترين قالب وردپرس


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۴۶:۲۷ توسط:كيان تم موضوع:

قالب وردپرس سازماني s1

قالب وردپرس سازماني : هر سازمان و اداره و ارگان نيازمند يك پايگاه اينترنتي براي انشار اخبار و اطلاعيه ها و معرفي خود و خدمات خود مي باشد اكثر سازمان ها داراي سايت بوده اما برخي از سازمانهاي كوچك تر مانند شهرداري ها و دانشگاه ها و موسسات آموزشي و برخي ادارات تازه تاسيس كه بودجه بالايي بابت طراحي سايت ندارند ميتوانند به راحتي و با كمترين هزينه يك سايت تخصصي براي خود راه اندازي كنند. قالب وردپرس سازماني s1 تمامي امكانات و نياز هاي يك سايت اطلاع رساني و معرفي يك سازمان و يا اداره را در خود گنجانده است و حتي ميتوان از قالب سازماني وردپرس براي شركت ها نيز استفاده كرد با مراجعه به دموي قالب وردپرس سازماني s1 ميتوانيد بررسي كنيد كه آيا اين پوسته وردپرس سازماني مناسب شما ميباشد يا خير. در ادامه در رابطه با اين قالب وردپرس توضيحاتي را شرح ميدهيم.

قالب وردپرس سازماني s1

قالب وردپرس سازماني s1 داراي يك پنل تنظيمات بوده و به شما اين امكان را ميدهد كه سايت را مطابق با سليقه خود تنظيم كنيد و نيز رنگ سايت هم با توجه به سليقه شما و رنگ سازمان شما قابل تغيير بوده و همچنين ديگر بخش هاي اين قالب كاملا دايناميك مي باشد و شما ميتوانيد تمام متن ها و عكس ها را به دلخواه ويرايش كنيد.

اين قالب وردپرس براي هر نوع سايت و موسسه دولتي و غير دولتي همچون مراكز پژوهشي، سازمان حفاظت محيط زيست، سازمان هاي فن آوري، موسسه عالي، سازمان هاي پزشكي، شركت هاي امور بين الملل، اتاق هاي بازرگاني، انجمن هاي مختلف، شركت هاي بورس، شركت نمايشگاههاي بين المللي، جهاد كشاورزي، شركت سهام خاص و عام، سازمان هاي آموزش، سازمان بنادر، شهرداري ها (قالب وردپرس شهرداري)، دهياري ها (قالب وردپرس دهياري)، دانشگاه ها (قالب وردپرس دانشگاهي)، مدارس و... مناسب بوده و ميتوان با خريد اين قالب سازماني وردپرس هر نوع سايت سازماني و دولتي و اداري را راه اندازي كرد.

در طراحي قالب وردپرس سازماني تمام اصول و استاندارد ها از جمله طراحي به صورت ريسپانسيو (قالب وردپرس واكنش گرا) بوده، داراي پنل مديريت حرفه اي و كاملا فارسي، قابليت مديريت تمام بخش هاي قالب وردپرس، كاملا بهينه سازي شده و سرعت لود بسيار عالي، داراي پشتيباني تخصصي، امنيت قالب فوق العاده بالا و فاقد هرگونه نقص در كد نويسي قالب وردپرس مي باشد كه باعث اطمينان خريد شما از اين قالب وردپرس مي شود.

 

[caption id="attachment_320" align="aligncenter" width="600"]قالب سازماني وردپرس s1 قالب سازماني وردپرس s1[/caption]


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۳۲:۲۶ توسط:كيان تم موضوع:

پشتيباني حرفه اي

برترين مزيت فروشگاه قالب وردپرس كيان تم پشتيباني حرفه اي تخصصي از قالب ها و ضمانت بالا در ارائه خدمات پشتيباني مي باشد. اكثر كسب و كارها و شركت ها نگران اين موضوع هستند كه پس از خريد قالب وردپرس و راه اندازي سايت با مشكلاتي مواجه شوند و نتوانند مشكلات قالب وردپرس خود را رفع كنند و نياز به پشتيباني از طرف طراح براي رفع مشكلات سايت خود داشته باشند. پس بدون شك فروشگاه قالب وردپرس علاوه بر ارائه قالب وردپرس حرفه اي بايد در ارائه خدمات پشتيباني نيز كاملا حرفه اي باشد زيرا پشتيباني و گارانتي حتي مهم تر از داشتن يك قالب وردپرس حرفه اي بوده و دارا بودن يك پشتيبان و همراه، حس آرامش و موفقيت را براي شما به همراه خواهد داشت.
ما در فروشگاه قالب وردپرس كيان تم تمام تلاش خود را خواهيم كرد كه تجربه مطلوبي در استفاده كامل، سريع و موثر از خدمات پشتيباني داشته باشيد.

پشتيبان قالب وردپرس بايد هميشه در دسترس باشد و شما هميشه بتوانيد با آنها در ارتباط باشيد.
پس از خريد قالب وردپرس ما همواره در كنار شما خواهيم بود و هميشه آماده خدمت رساني و پشتيباني قالب وردپرس و سايت شما خواهيم بود.

شما مي توانيد در ۷ روز هفته از ساعت 8 تا 22 با شماره تماس 09120248112 تماس بگيريد و همچنين از شنبه تا پنجشنبه از 8 صبح تا 14:30 پاسخگو هستيم و نيز چندين روش ديگر از جمله بخش پشتيباني و ارسال تيكت و تلگرام سايت همواره در دسترس شما خواهد بود.

اما نكته بسيار مهم در رابطه با فروشگاه قالب وردپرس كيان تم :

با توجه به بالا بودن كيفيت قالب ها و نيز تست شدن قبل از انتشار قالب ضريب خطا به شدت كاهش يافته و احتمال به وجود آمدن خطا بسيار پايين است.
اما همكاران ما همواره آمادگي خود را براي ارائه خدمات حرفه اي و پشتيباني حرفه اي از قالب وردپرس شما اعلام مي نمايند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۰۵:۳۸ توسط:كيان تم موضوع:

نياز شركت ها به قالب وردپرس

نياز شركت ها به قالب وردپرس : با افزايش محبوبيت سيستم مديريت محتواي وردپرس و تخصصي شدن حوزه هاي استفاده از اين سيستم، استفاده از قالب هاي تخصصي وردپرس به امري رايج و كاربردي تبديل شده است. شركت هايي كه قصد سرمايه گذاري در فضاي مجازي را دارند به منظور بهبود روند اين فعاليت و سرعت بخشيدن به آن، از قالب شركتي وردپرس استفاده مي كنند. در واقع نياز شركت ها به قالب وردپرس از زواياي مختلفي قابل بررسي هست كه مي توان به بهبود رضايت بازديد كننده و افزايش دسترسي و امكانات كاربر اشاره كرد. در اين مقاله به بررسي امكاناتي كه يك پوسته شركتي به شما مي دهد پرداخته و همچنين مزيت هاي اين نوع قالب را نسبت به ديگر موارد بررسي خواهيم كرد. اميدواريم با آگاهي كامل و اطلاعات دقيق تري بتوانيد قالب مورد نياز خود را انتخاب نماييد.
چرا قالب وردپرس شركتي ؟
در دسته بندي تخصصي قالب هاي وردپرسي ، قالب وردپرس شركتي به قالبي گفته مي شود كه امكانات مورد نياز يك مجموعه براي ارتباط صحيح و كارامد با بازار هدف را تامين كند. طبيعتا موارد متعددي مي تواند در شكل گيري اين ارتباط دخيل باشد وليكن به طور كلي مولفه هاي شناخته شده و ثابتي در اين راستا نقش آفريني مي كند. اين شاخصه ها را در دو مورد كلي در ادامه بيان خواهيم كرد.

امكاناتي كه قالب شركتي وردپرس در اختيار بازديد كنندگان قرار مي دهد
دسترسي آسان : اين مورد اين امكان را به مخاطب ميدهد كه به راحتي به آن چه كه مي خواهد دست يابد. براي مثال درگاه ارتباط با ما يا قسمت درباره ما از مواردي است كه بازديد كننده در پي آن خواهد بود و لازم است كه اين موارد در جايگاهي مشخص و در دسترس مشاهده شود. همچنين فيلد خدمات ما يا مقالات نيز در قالب هاي شركتي در موقعيتي مناسب قرار گرفته تا به جذب مخاطب و شكل گيري مشتري منتج شود.
سرعت بالا و ريسپانسيو : اين دو ويژگي رقابتي و ضروري مي تواند باعث جذب يا از دست رفتن مشتري شود. سرعت لود بالا كه در قالب هاي شركتي بيش از قالب هاي ديگر بايد در نظر گرفته شود ، مهم ترين عامل براي جلب رضايت كاربران مي باشد. همچنين قابليت نمايش در انواع دستگاه ها اعم از كامپيوتر ، تبلت و گوشي هاي همراه كه در اصطلاح تخصصي با عنوان ريسپانسيو بودن مطرح مي شود ، از ديگر موارد با اهميت پوسته شركتي به شمار مي رود.

امكاناتي كه قالب وردپرس شركتي در اختيار مجموعه قرار مي دهد
قابليت تنظيمات و پيكربندي: در قالب هاي شركتي ادمين دسترسي و امكانات وسيع تري را به منظور اعمال تنظيمات دلخواه در اختيار دارد. در واقع در طراحي قالب هاي شركتي اين نياز كه مجموعه بتواند بخشي از وب سايت را شخصي سازي كند و به ايجاد تمايز با رقبا بپردازد به طور كامل در نظر گرفته شده است.
ايجاد درگاه هاي ارتباطي متعدد: پوسته هاي شركتي اين امكان را به شما مي دهد كه علاوه بر ارتباط مستقيم ، به ارتباط با مخاطب از طريق شبكه هاي اجتماعي نيز بپردازيد و عملا بازاريابي شبكه هاي اجتماعي را نيز از طريق سايت انجام دهيد. همچنين قابليت هاي نظير فرم ارتباط با ما يا فيلد قرار گيري مقالات نيز از نمونه هايي است كه از اهميت ويژه اي برخودار مي باشد.

كلام پاياني ...
طبيعتا مزيت و امكانات پوسته هاي شركتي به موارد بالا محدود نشده و در مقالات بعدي بيشتر به اين موضوع خواهيم پرداخت. تيم طراحي قالب وردپرس كيان تم تحقيقات وسيعي در اين حوزه به انجام رسانده و سعي بر اين داشته تا با نگاه دقيق و موشكافانه به اين فعاليت بپردازد. تمامي قالب هاي مجموعه كيان تم با رعايت استاندارد هاي فني در سطح بين المللي و مطابق با نياز كاربران طراحي شده و جلب رضايت شما عزيزان از مهم ترين اهداف ما مي باشد.

[caption id="attachment_708" align="aligncenter" width="700"]نياز شركت ها به قالب وردپرس نياز شركت ها به قالب وردپرس[/caption]


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۷:۵۸:۱۳ توسط:كيان تم موضوع:

قالب تشريفات وردپرس t2

قالب تشريفات وردپرس t2 : همانطور كه مي دانيد به وسيله وب سايتي مناسب به راحتي مي توانيد با مشتريان و مخاطبان خود ارتباط برقرار كرده و محصولات يا خدمات خود را نمايش دهيد. اما نكته مهم اين است كه چگونه از طريق اين روزنه ارتباطي ، سطح فعاليت و به نوعي كيفيت فعاليت خود را نشان داده و در انتها به جذب مشتري بپردازيم. در قدم اول لازم است كه پوسته وردپرس مناسبي براي وب سايت خود انتخاب كرده كه نمايانگر هويت و فعاليت مجموعه شما باشد.  قالب تشريفات وردپرس t2 همانطور كه ملاحظه مي فرماييد ، قالبي مناسب براي مجموعه هاي تشريفاتي و خدماتي مي باشد.. در ادامه به بررسي ويژگي هاي اين قالب حرفه اي وردپرس مي پردازيم.

قالب تشريفات وردپرس t2

قالب سايت تشريفاتي

طراحي مدرن و جذاب

سبك كلي اين قالب وردپرس تشريفاتي طوري مي باشد كه در نگاه اول ، فضاي شيك و امروزي يك كسب كار تشريفاتي را به مخاطب نشان دهد. با وجود اسلايدر مناسب و استاندارد اين پوسته تشريفاتي ميتوانيد ، عكس هاي فعاليت خود را نشان داده و همچنين شعار سازماني خود را به نمايش بگذاريد. قرار گيري لوگو و نماد تجاري مجموعه در زمينه اي سفيد و شماره تماس شما در فضايي روشن ، كاملا مخاطب را آگاه خواهد كرد. در قسمت هاي پايين تر فيلد خدمات به همراه قسمت توضيحات و ديگر امكانات كاربردي وجود دارند كه همگي از ملزومات يك قالب مناسب تشريفاتي مي باشند.در دسترس بودن شماره تماس ها و ادرس و پكيج ها و نمونه كار ها و قرار گيري هر يك در محل مناسب نيز بسي قابل تامل است.

سرعت لود بسيار بالا و ريسپانسيو

فضاي رقبتي كسب و كار و معيار هاي سئو و ديگر موارد ايجاب مي كند كه وب سايت شما كاملا مطابق ميل و سليقه كاربران باشد. يكي از مهم ترين شاخصه هاي يك وب سايت حرفه اي ، بدون شك سرعت لود و بارگذاري بدون معطلي آن است. قالب تشريفاتي T2 با طراحي استاندارد و بهينه سازي دقيق ، سرعت لود بسيار بالايي دارد. اين ويژگي باعث مي شود مشتريان بلقوه شما رضايت كامل را در اولين ارتباط دريافت كنند و همچنين مي تواند در رتبه بندي شما در گوكل و ديگر موتورهاي جستجو گر تاثير بسزايي داشته باشد.
قابليت نمايش سايت در انواع دستگاه ها اعم از گوشي ، كامپيوتر و تبلت از ويژگي هاي بسيار مهم اين قالب مي باشد كه بدون شك از اهميت ويژه اي برخوردار است.

سئوي رقابتي و كد نويسي بهينه

ويژگي رقابتي بودن وب سايت و از طرفي قابليت هاي مهم آن براي سئو، از ديد مديران دور نمانده و مجموعه هاي موفق به خوبي مي دانند كه سئوي يك وب سايت تا چه ميزان مي تواند سود آور باشد. پوسته تشريفاتي T2، از نظر ويژگي هاي مهم براي موتورهاي جستجو گر، كاملا حرفه اي طراحي شده است. قابليت رقابت بي نظير اين قالب در سئو و به همراه شاخصه هاي كاربر پسند آن ، در امر رقابت شما با مجموعه هاي ديگر، ميتواند عملكردي بي نظير از خود نشان دهد.

پنل تنظيمات حرفه اي با امكانات بسيار

شايد يكي از مشكلاتي كه اكثرا مجموعه هاي نوپا در مواجهه با راه اندازي سايت با آن روبرو هستند ، عدم امكانات كافي در پنل كاربري و وجود محدوديت هاي بسيار براي اعمال طرح هاي مختلف باشد. خوشبختانه قالب تشريفاتي تي 2 طوري طراحي شده كه پنل آن كليه امكانات مورد نياز ادمين را فراهم سازد. به اين ترتيب بدون سردرگمي و به راحتي قادر خواهيد بود تنظيمات دلخواهتان را اعمال كرده و طرح هايتان را پياده سازي نماييد.
از ديگر ويژگي هاي اين پوسته تشريفاتي ، امكان تغير بخش هاي مختلف مطابق سليقه شما مي باشد. قابليت تغير رنگ ، تغير مكان باكس و .... اين امكان را به شما مي دهد كه در دوره هاي زماني مختلف ، جلوه اي جديد از وب سايت خود را به نمايش بگذاريد. وجود آيكون هاي شبكه هاي اجتماعي و فيلد درگاه هاي ارتباطي ، ارتباط نزديك تر شما با مخاطبان را امكان پذير ساخته و طرح ريزي شما براي بازاريابي شبكه هاي اجتماعي، از اين طريق مي تواند شكل بگيرد.

پشتيباني دائمي و بي نظير

وضيفه شناسي و احساس مسئوليت در كار يم اولويت مهم بوده ، همواره از اهداف اصلي كيان تم بوده و خوشبختانه تا به حال  توانسته ايم رضايت مشتريان را در جلب نماييم.اين قالب وردپرس تشريفات نيز شامل خدمات ويژه اي بوده و ما پاسخگوي مشكلات آن هستيم

سخن پاياني

اين قالب وردپرس در واقع يك پوسته وردرس كاملا دايناميك بوده و شما براي انواع سايت هاي شركتي و كسب و كار ها ميتوانيد از آن استفاده كنيد اما در دمو با محتواي يك پوسته وردپرس خدمات مجالس آماده سازي شده اما ميتوان براي قالب وردپرس تالار , قالب وردپرس باغ تالار , قالب تالار عروسي ودرپرس و قالب خدمات مجالس وردپرس و نيز براي قالب وردرس اتليه هم از آن استفاده كرد.

[caption id="attachment_602" align="aligncenter" width="800"]قالب تشريفات وردپرس t2 قالب تشريفات وردپرس t2[/caption]


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۳۳:۰۲ توسط:كيان تم موضوع:

سئو در قالب وردپرس

امروز ميخواهيم به شما در رابطه با سئو در قالب وردپرس و سئو در سايت وردپرسي توضيحاتي دهيم و شما را با مبحث سئو به طور كامل آشنا سازيم و بگوييم كه چرا افرادي كه به نتايج اول گوگل فكر ميكنند اولين انتخابشان قالب وردپرس بايد باشد در ادامه توضيحاتي در رابطه با سئو وردپرس و سئو در قالب وردپرس و بهينه سازي قالب وردپرس به شما خواهيم گفت.

سئو seo

مخفف Search Engine Optimization است و بهينه سازي موتور جستجو معنا ميشود و به عبارت ساده تر ميتوان گفت هر تكنيكي كه باعث شود سايت شما در موتور جستجوگر رتبه بالايي به دست آورد.

سئو از روش هاي مختلفي قابل اجرا است و همچنين بيش از 200 فاكتور وجود دارد كه در سئو اهميت داشته و بايد رعايت شود كه به دو بخش سئو درون صفحه و سئو بيرون صفحه تقسيم ميشود.

سئو در قالب وردپرس

اگر براي راه اندازي سايت سيستم مديريت محتواي وردپرس را انتخاب كرده ايد و ميخواهيد راه اندازي سايت با قالب وردپرس انجام دهيد و سئو از اهميت بالايي براي شما برخوردار است و ميخواهيد كه پس از راه اندازي سايت در نتايج اول گوگل قرار گيريد بهتر است يك قالب وردپرس بهينه داشته باشيد. طراح قالب وردپرس بايد در زمان طراحي قالب وردرس به نكات مهمي كه مرتبط با استانداردهاي موتورهاي جستجوگر است دقت داشته باشد. اكثر افراد كه آشنايي اندكي با وردپرس دارند هميشه به اين نكته دقت ميكنند و هميشه مد نظر دارند كه سئو در قالب وردپرس بسيار با اهميت است و بايد يك قالب وردپرس كاملا بهينه خريداري كنند تا بتوانند به نتيجه عالي در گوگل و ديگر موتورهاي جستجوگر برسند.

وردپرس بهترين انتخاب براي افرادي است كه به سئو اهميت ميدهند و ميخواهند به راحتي سايت خود را به نتايج اول گوگل برسانند.

بهترين سيستم سايت ساز حال حاضر وردپرس است دلايل آن را در مقاله بهترين سيستم مديريت محتوا مطالعه كنيد.

كيان تم نيز در اين راستا تمام محصولات خود را كاملا بهينه سازي كرده و به شكلي كه سئو در قالب وردپرس به صورت 100 درصد رعايت شود و مشتريان كيان تم يك قالب وردپرس با سئو بالا را خريداري كنند.

شما با خيال راحت ميتوانيد به ديگر موارد مربوط به سئو بپردازيد و از نظر قالب ما تمام موارد مربوط به سئو در طراحي قالب وردپرس را تمام و كمال رعايت كرده ايم.

اگر بخواهيم به صورت تيتروار و خلاصه بگوييم سئو در قالب وردپرس به چه صورت انجام ميپذيرد بايد به موارد زير اشاره كنيم:

  • بررسي خطاهاي سايت و كدهاي HTMLتحليل آن ها
  • ساختار و معماري قالب وردپرس
  • بهبود كدهاي خروجي و افزايش سرعت سايت
  • بهينه سازي و بررسي سايز تصاوير
  • بررسي تگ ها heading

 

[caption id="attachment_466" align="aligncenter" width="600"]سئو در قالب وردپرس سئو در قالب وردپرس[/caption]

 

جهت خريد قالب وردپرس بهينه سازي شده (قالب وردپرس بهينه) به صفحه اصلي كيان تم مراجعه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۵۱:۴۵ توسط:كيان تم موضوع: