قالب شركتي وردپرس | خريد قالب وردپرس شركتي قالب شركتي وردپرس | خريد قالب وردپرس شركتي .

قالب شركتي وردپرس | خريد قالب وردپرس شركتي

قالب تشريفات وردپرس t2

قالب تشريفات وردپرس t2 : همانطور كه مي دانيد به وسيله وب سايتي مناسب به راحتي مي توانيد با مشتريان و مخاطبان خود ارتباط برقرار كرده و محصولات يا خدمات خود را نمايش دهيد. اما نكته مهم اين است كه چگونه از طريق اين روزنه ارتباطي ، سطح فعاليت و به نوعي كيفيت فعاليت خود را نشان داده و در انتها به جذب مشتري بپردازيم. در قدم اول لازم است كه پوسته وردپرس مناسبي براي وب سايت خود انتخاب كرده كه نمايانگر هويت و فعاليت مجموعه شما باشد.  قالب تشريفات وردپرس t2 همانطور كه ملاحظه مي فرماييد ، قالبي مناسب براي مجموعه هاي تشريفاتي و خدماتي مي باشد.. در ادامه به بررسي ويژگي هاي اين قالب حرفه اي وردپرس مي پردازيم.

قالب تشريفات وردپرس t2

قالب سايت تشريفاتي

طراحي مدرن و جذاب

سبك كلي اين قالب وردپرس تشريفاتي طوري مي باشد كه در نگاه اول ، فضاي شيك و امروزي يك كسب كار تشريفاتي را به مخاطب نشان دهد. با وجود اسلايدر مناسب و استاندارد اين پوسته تشريفاتي ميتوانيد ، عكس هاي فعاليت خود را نشان داده و همچنين شعار سازماني خود را به نمايش بگذاريد. قرار گيري لوگو و نماد تجاري مجموعه در زمينه اي سفيد و شماره تماس شما در فضايي روشن ، كاملا مخاطب را آگاه خواهد كرد. در قسمت هاي پايين تر فيلد خدمات به همراه قسمت توضيحات و ديگر امكانات كاربردي وجود دارند كه همگي از ملزومات يك قالب مناسب تشريفاتي مي باشند.در دسترس بودن شماره تماس ها و ادرس و پكيج ها و نمونه كار ها و قرار گيري هر يك در محل مناسب نيز بسي قابل تامل است.

سرعت لود بسيار بالا و ريسپانسيو

فضاي رقبتي كسب و كار و معيار هاي سئو و ديگر موارد ايجاب مي كند كه وب سايت شما كاملا مطابق ميل و سليقه كاربران باشد. يكي از مهم ترين شاخصه هاي يك وب سايت حرفه اي ، بدون شك سرعت لود و بارگذاري بدون معطلي آن است. قالب تشريفاتي T2 با طراحي استاندارد و بهينه سازي دقيق ، سرعت لود بسيار بالايي دارد. اين ويژگي باعث مي شود مشتريان بلقوه شما رضايت كامل را در اولين ارتباط دريافت كنند و همچنين مي تواند در رتبه بندي شما در گوكل و ديگر موتورهاي جستجو گر تاثير بسزايي داشته باشد.
قابليت نمايش سايت در انواع دستگاه ها اعم از گوشي ، كامپيوتر و تبلت از ويژگي هاي بسيار مهم اين قالب مي باشد كه بدون شك از اهميت ويژه اي برخوردار است.

سئوي رقابتي و كد نويسي بهينه

ويژگي رقابتي بودن وب سايت و از طرفي قابليت هاي مهم آن براي سئو، از ديد مديران دور نمانده و مجموعه هاي موفق به خوبي مي دانند كه سئوي يك وب سايت تا چه ميزان مي تواند سود آور باشد. پوسته تشريفاتي T2، از نظر ويژگي هاي مهم براي موتورهاي جستجو گر، كاملا حرفه اي طراحي شده است. قابليت رقابت بي نظير اين قالب در سئو و به همراه شاخصه هاي كاربر پسند آن ، در امر رقابت شما با مجموعه هاي ديگر، ميتواند عملكردي بي نظير از خود نشان دهد.

پنل تنظيمات حرفه اي با امكانات بسيار

شايد يكي از مشكلاتي كه اكثرا مجموعه هاي نوپا در مواجهه با راه اندازي سايت با آن روبرو هستند ، عدم امكانات كافي در پنل كاربري و وجود محدوديت هاي بسيار براي اعمال طرح هاي مختلف باشد. خوشبختانه قالب تشريفاتي تي 2 طوري طراحي شده كه پنل آن كليه امكانات مورد نياز ادمين را فراهم سازد. به اين ترتيب بدون سردرگمي و به راحتي قادر خواهيد بود تنظيمات دلخواهتان را اعمال كرده و طرح هايتان را پياده سازي نماييد.
از ديگر ويژگي هاي اين پوسته تشريفاتي ، امكان تغير بخش هاي مختلف مطابق سليقه شما مي باشد. قابليت تغير رنگ ، تغير مكان باكس و .... اين امكان را به شما مي دهد كه در دوره هاي زماني مختلف ، جلوه اي جديد از وب سايت خود را به نمايش بگذاريد. وجود آيكون هاي شبكه هاي اجتماعي و فيلد درگاه هاي ارتباطي ، ارتباط نزديك تر شما با مخاطبان را امكان پذير ساخته و طرح ريزي شما براي بازاريابي شبكه هاي اجتماعي، از اين طريق مي تواند شكل بگيرد.

پشتيباني دائمي و بي نظير

وضيفه شناسي و احساس مسئوليت در كار يم اولويت مهم بوده ، همواره از اهداف اصلي كيان تم بوده و خوشبختانه تا به حال  توانسته ايم رضايت مشتريان را در جلب نماييم.اين قالب وردپرس تشريفات نيز شامل خدمات ويژه اي بوده و ما پاسخگوي مشكلات آن هستيم

سخن پاياني

اين قالب وردپرس در واقع يك پوسته وردرس كاملا دايناميك بوده و شما براي انواع سايت هاي شركتي و كسب و كار ها ميتوانيد از آن استفاده كنيد اما در دمو با محتواي يك پوسته وردپرس خدمات مجالس آماده سازي شده اما ميتوان براي قالب وردپرس تالار , قالب وردپرس باغ تالار , قالب تالار عروسي ودرپرس و قالب خدمات مجالس وردپرس و نيز براي قالب وردرس اتليه هم از آن استفاده كرد.

[caption id="attachment_602" align="aligncenter" width="800"]قالب تشريفات وردپرس t2 قالب تشريفات وردپرس t2[/caption]


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۳۳:۰۲ توسط:كيان تم موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :