قالب شركتي وردپرس | خريد قالب وردپرس شركتي قالب شركتي وردپرس | خريد قالب وردپرس شركتي .

قالب شركتي وردپرس | خريد قالب وردپرس شركتي

بايد ها و نبايدها در استفاده از قالب وردپرس

بايد ها و نبايدها در استفاده از قالب وردپرس : فراگير شدن سيستم وردپرس و استفاده از قالب وردپرس ايجاب ميكند كه كاربران براي به دست آوردن نتيجه بهتر اصول كلي و مواردي را رعايت نمايند. هرچند استفاده از قالب وردپرس بسيار تسهيل شده و با وجود قابليت هايي كه دارد به خوبي ميتواند در رقابت سئو عملكرد مناسبي داشته باشد، وليكن با شناخت اصول و بايد نبايد هاي استفاده از قالب هاي وردپرسي بهتر ميتوانيد از پتانسيل آن بهترين استفاده را داشته باشيد. اين موارد به خصوص براي مجموعه هاي شركتي و كسب كارهايي كه قصد رقابت در موتورهاي جستجوگر و جلب نظر مخاطبان دارند، اهميت دوچنداني يافته و مي تواند نتيجه بخش ساير فعاليت هاي مجازيشان باشد.

بايد هاي استفاده از قالب وردپرس

بررسي كيفيت قالب

براي نتيجه بخشي بهتر قالب وردپرس لازم است در ابتدا از كيفيت و عملكرد قالب خود اطمينان حاصل فرماييد. براي اين كار مولفه هاي مختلف فني مانند سرعت لود، كدبندي استاندارد، رنگ و طرح مناسب با مخاطبان، ريسپانسيو بودن و ... را كاملا بررسي نماييد.

يكپارچگي سايت و قالب

ظاهر سازماني و تناسب ميان رنگ و اجزاي قالب بايد در تك تك بخش هاي سايت نمايان باشد. بدون شك اولين و مهم ترين ويژگي سايت براي جلب توجه مخاطب، ظاهر و جلوه عمومي آن است كه مي تواند زمينه جذب و يا ناراضايتي مخاطبان را ايجاد كند. براي اين كار لازم است طراحي پوسته وردپرس شما به گونه اي انجام شود كه تناسب ميان باكس ها ، رنگ، هدر و همچنين عكس هاي سايت حفظ شود. براي تاثير بيشتر روي مخاطبان لازم است كه رنگ سازماني را به گونه اي انتخاب كنيد كه مطابق كسب و كار و حوزه كاريتان باشد.

بررسي زمينه مناسب براي نمايش محتوا

طبيعتا يكي از مهم ترين بخش هاي استفاده از سايت، انتشار محتوا و براي مجموعه هاي شركتي بازاريابي محتوا است. نمايش صحيح و موثر محتوا تنها با قالبي مناسب امكان پذير بوده و زمينه قالب و ابعاد بايد طوري طراحي شوند كه محتواي شما كاملا خوانا و كاربر پسند واقع شود.
عدم استفاده از قالب هاي رايگان
استفاده از قالب رايگان وردپرس موجود در سايت هاي مختلف، پيامد هاي مختلفي مي تواند براي مجموعه شما داشته باشد. بطور كلي قالب هاي رايگان كيفيت لازم براي رقابت در فضاي مجازي را نداشته و امكانات زيادي را در اختيار شما نخواهد گذاشت.
پرهيز از شلوغ و سنگين كردن پوسته وردپرس
استفاده از افزونه هاي مختلف و عكس هاي پرحجم براي زيبايي سايت، پيامدهايي از قبيل كاهش محسوس سرعت و ديگر موارد را به بار خواهد آورد. تا حد امكان از فعاليت هايي كه سرعت لود سايت را كاهش مي دهد اجتناب نماييد.
استفاده از قالب هاي اختصاصي
يكي ازمواردي كه براي مجموعه هاي شركتي مي تواند زمينه تشكيل فرصت بي نظير براي رقابت را در پي داشته باشد، استفاده از قالب هاي اختصاصي است. درواقع ويژگي اصلي اين پوسته ها، تطبيق كامل با نياز كاربران و بازار هدف بوده و عملا امكانات فراواني را در اختيارتان قرار مي دهد.

در اين مقاله به بايد ها و نبايدها در استفاده از قالب وردپرس پرداختيم اميدواريم كه توانسته باشيم نكان مثبتي را به شما انتقال داده باشيم.

[caption id="attachment_858" align="aligncenter" width="588"]بايد ها و نبايدها در استفاده از قالب وردپرس بايد ها و نبايدها در استفاده از قالب وردپرس[/caption]


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۳۰:۵۷ توسط:كيان تم موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :