قالب شركتي وردپرس | خريد قالب وردپرس شركتي قالب شركتي وردپرس | خريد قالب وردپرس شركتي .

قالب شركتي وردپرس | خريد قالب وردپرس شركتي

خريد قالب وردپرس از بهترين فروشگاه قالب وردپرس

خريد قالب وردپرس از بهترين فروشگاه قالب وردپرس : با افزايش متقاضيان قالب وردپرس و وجود عرضه كنندگان متفاوت در اين زمينه، اعتماد به يك فروشگاه قالب وردپرس از اهميت ويژه اي براي كسب و كارهاي نوپا برخوردار است. طبيعتا خريد پوسته وردپرس تنها به يك پروسه كوچك منتج نشده و براي استفاده از تمام ظرفيت هاي قالب نياز است كه يك همكاري بلند مدت شكل گيرد.
برندسازي در فضاي مجازي كه با چالش هاي زيادي روبرو است، بايد در تمامي مراحل با پيش بيني دقيق از نياز بازار و سازماندهي مناسب هزينه ها صورت گيرد.از اين رو براي انتخاب وهمكاري با فروشگاه قالب وردپرس لازم است از تمامي موارد اطمينان حاصل شود.

كيان تم اولين عرضه كننده قالب هاي شركتي تطبيقي

شناخت كسب و كار و نياز بازار هدف، اصلي ترين الزام طراح براي ساخت قالب ودرپرس حرفه اي بوده و كسب اطلاعات لازم و ضروري بدون انجام تحقيقات و تحليل بازخورد مخاطبان، امكان پذير نخواهد بود. از طرفي كسب و كارهاي نوپا در فضاي مجازي، هزينه و زمان كافي براي انجام تحقيقات وسيع را ندارند و كه اين موضوع انتخاب قالب وردپرس را با چالش هاي زيادي روبرو مي كند.
كيان تم با صرف هزينه و وقت كافي براي شناخت هر حوزه كاري، اطلاعات ارزشمندي را از طريق انجام تحقيقات به دست آورده و ساخت و طراحي قالب وردپرس شركتي را بر پايه ي بازخورد و تحليل اين اطلاعات انجام داده است. قالب وردپرسي ساخته شده توسط كيان تم بر اساس هر حوزه كاري، امكانات و ويژگي هاي خاص خود را داشته و با بازار مخاطب كسب و كار مربوطه، تطبيق داده شده است.

را اندازي سريع و هدفمند كسب و كار شما

استفاده از قالب هاي حرفه اي كيان تم، اين امكان را به كسب و كار شما مي‌دهد كه با اطمينان بيشتر و سازگاري كامل تري با نياز مخاطب، به رقابت در فضاي مجازي بپردازيد. درواقع قالب وردپرس شركتي كه با كسب و كار شما تطبيق داده شده، بهتر ميتواند قابليت و امكانات مورد نياز براي جذب مخاطب را پوشش دهد. كيان تم متعهد است مسئله مهم زمان را در همكاري با شركت هاي متقاضي در نظر بگيرد و هرگونه مشاركت در راه اندازي كسب و كار شما را با نهايت دقت و سرعت انجام دهد.

مشاوره پيش از خريد و پشتيباني دائمي

اطمينان از شروع مناسب كسب و كار شما براي كيان تم از اهميت ويژه اي برخوردار است. در اين راستا تيم مشاوره ما كليه موارد لازم را پيش از خريد پوسته وردپرس شركتي به شما يادآور شده و خريدي مطمئن را براي شما عزيزان فراهم مي سازند. همچنين تيم پشتيباني كيان تم در تمامي مراحل راه اندازي و فعاليت كسب و كار شما در فضاي مجازي، همراه شما بوده و در كمترين زمان هرگونه مسئله و پيش آمدي را برطرف خواهد ساخت.

[caption id="attachment_951" align="aligncenter" width="500"]خريد قالب وردپرس از بهترين فروشگاه قالب وردپرس خريد قالب وردپرس از بهترين فروشگاه قالب وردپرس[/caption]

خريد قالب وردپرس از بهترين فروشگاه قالب وردپرس - خريد پوسته وردپرس از بهترين فروشگاه پوسته وردپرس


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۴۹:۰۵ توسط:كيان تم موضوع:

پشتيباني و آموزش پس از خريد قالب وردپرس شركتي

پشتيباني و آموزش پس از خريد قالب وردپرس شركتي : وجود هزينه هاي بسيار براي راه اندازي كسب و كار اينترنتي و كمبود وقت، ايجاب مي‌كند كه كليه فعاليت هاي شما با انتخاب صحيح و تا حد امكان با پيش بيني دقيق وقايع انجام شود. همچنين وجود فضاي رقابتي در فضاي مجازي و امكان پيشي گرفتن رقبا در صورت هرگونه اتلاف وقت، بهتر است از فرصت هاي موجود بهترين استفاده را ببريد. يكي از راهكاري ايجاد سايت براي شركت هاي نوپا كه قصد ورود به فضاي مجازي را دارند، استفاده از سيستم مديريت محتواي وردپرس و قالب وردپرس شركتي مي‌باشد. از مزيت هاي اصلي اين سيستم، استفاده بي دردسر در بلند مدت و امكان تسهيل سازي فضاي كاربري آن است.

آموزش رايگان پيش از خريد قالب وردپرس

فروشگاه قالب وردپرس شركتي كيان تم از مشكلات اساسي شركت هاي نوپا و متقاضيان قالب وردپرس به طور كامل آگاه بوده و به منظور تسهيل روند برندسازي مجازي اين كسب و كارها، خدمات نوين و كاملي را به مشتريان عزيز تقديم مي‌نمايد. خوشبختانه پس از خريد قالب وردپرس شركتي از كيان تم، فايل آموزشي جامع و كاملي به شما تقديم خواهد شد كه با استفاده از آن و بدون نياز به دانش تخصصي، به راحتي بخش هاي مختلف قالب را مديريت نماييد. البته كليه بخش هاي محيط كاربري فارسي سازي شده و استفاده از آن بسيار راحت مي‌باشد.

مشاوره رايگان پيش از خريد قالب وردپرس شركتي

در مواردي شناخت و ارزيابي بهترين پوسته وردپرس شركتي براي شركت هاي متقاضي دشوار و زمان بر بوده و لازم است كه بررسي كاملي در اين مورد صورت گيرد. پيش از انتخاب و خريد قالب هاي موجود، با تيم مشاوره كيان تم تماس گرفته و نوع كسب كار و نياز خود را مطرح نماييد. ما با توجه به مولفه هاي مختلف مورد نياز كسب و كار شما، بهترين قالب را به شما معرفي خواهيم كرد.

پشتيباني دائمي كيان تم از قالب وردپرس شركتي

طبيعتا روند تعامل با مخاطبان در فضاي مجازي، نيازمند تغيرات دائمي و آزمون خطاهاي مكرر بوده و از اين رو پس از خريد قالب لازم است در فواصلي به تغير بخش هاي مختلف و يا امكانات خاصي را تعبيه نماييد. كيان تم از نياز و برنامه بلند مدت مشتريان عزيز آگاه بوده و تيم پشتيباني را براي ياري رساندن به متقاضيان، آماده نموده است. با استفاده از تيم پشتيباني در هر زمان قادر خواهيد بود مسائل مربوط به قالب را عنوان كرده و در صورت بروز هرگونه اشكال، در كوتاه ترين زمان به رفع آن بپردازيد.

نصب و راه اندازي قالب به طور رايگان توسط كيان تم

به منظور جلوگيري از اتلاف وقت مشتريان عزيز، پس از انتخاب قالب ساير موارد را به كيان تم سپرده و سايت خود را به صورت كاملا آماده تحويل بگيريد. كليه مراحل نصب و راه اندازي به طور رايگان انجام شده و در كوتاه ترين زمان سايت شما آماده بهره برداري خواهد بود.

پشتيباني و آموزش پس از خريد قالب وردپرس شركتي

 

[caption id="attachment_906" align="aligncenter" width="479"]پشتيباني و آموزش پس از خريد قالب وردپرس شركتي پشتيباني و آموزش پس از خريد قالب وردپرس شركتي[/caption]

پشتيباني و آموزش پس از خريد قالب وردپرس شركتي افتخاري براي كيان تم

پشتيباني و آموزش پس از خريد قالب وردپرس شركتي حق مشتريان فروشگاه پوسته وردپرس كيان تم


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۰۴:۰۵ توسط:كيان تم موضوع:

بايد ها و نبايدها در استفاده از قالب وردپرس

بايد ها و نبايدها در استفاده از قالب وردپرس : فراگير شدن سيستم وردپرس و استفاده از قالب وردپرس ايجاب ميكند كه كاربران براي به دست آوردن نتيجه بهتر اصول كلي و مواردي را رعايت نمايند. هرچند استفاده از قالب وردپرس بسيار تسهيل شده و با وجود قابليت هايي كه دارد به خوبي ميتواند در رقابت سئو عملكرد مناسبي داشته باشد، وليكن با شناخت اصول و بايد نبايد هاي استفاده از قالب هاي وردپرسي بهتر ميتوانيد از پتانسيل آن بهترين استفاده را داشته باشيد. اين موارد به خصوص براي مجموعه هاي شركتي و كسب كارهايي كه قصد رقابت در موتورهاي جستجوگر و جلب نظر مخاطبان دارند، اهميت دوچنداني يافته و مي تواند نتيجه بخش ساير فعاليت هاي مجازيشان باشد.

بايد هاي استفاده از قالب وردپرس

بررسي كيفيت قالب

براي نتيجه بخشي بهتر قالب وردپرس لازم است در ابتدا از كيفيت و عملكرد قالب خود اطمينان حاصل فرماييد. براي اين كار مولفه هاي مختلف فني مانند سرعت لود، كدبندي استاندارد، رنگ و طرح مناسب با مخاطبان، ريسپانسيو بودن و ... را كاملا بررسي نماييد.

يكپارچگي سايت و قالب

ظاهر سازماني و تناسب ميان رنگ و اجزاي قالب بايد در تك تك بخش هاي سايت نمايان باشد. بدون شك اولين و مهم ترين ويژگي سايت براي جلب توجه مخاطب، ظاهر و جلوه عمومي آن است كه مي تواند زمينه جذب و يا ناراضايتي مخاطبان را ايجاد كند. براي اين كار لازم است طراحي پوسته وردپرس شما به گونه اي انجام شود كه تناسب ميان باكس ها ، رنگ، هدر و همچنين عكس هاي سايت حفظ شود. براي تاثير بيشتر روي مخاطبان لازم است كه رنگ سازماني را به گونه اي انتخاب كنيد كه مطابق كسب و كار و حوزه كاريتان باشد.

بررسي زمينه مناسب براي نمايش محتوا

طبيعتا يكي از مهم ترين بخش هاي استفاده از سايت، انتشار محتوا و براي مجموعه هاي شركتي بازاريابي محتوا است. نمايش صحيح و موثر محتوا تنها با قالبي مناسب امكان پذير بوده و زمينه قالب و ابعاد بايد طوري طراحي شوند كه محتواي شما كاملا خوانا و كاربر پسند واقع شود.
عدم استفاده از قالب هاي رايگان
استفاده از قالب رايگان وردپرس موجود در سايت هاي مختلف، پيامد هاي مختلفي مي تواند براي مجموعه شما داشته باشد. بطور كلي قالب هاي رايگان كيفيت لازم براي رقابت در فضاي مجازي را نداشته و امكانات زيادي را در اختيار شما نخواهد گذاشت.
پرهيز از شلوغ و سنگين كردن پوسته وردپرس
استفاده از افزونه هاي مختلف و عكس هاي پرحجم براي زيبايي سايت، پيامدهايي از قبيل كاهش محسوس سرعت و ديگر موارد را به بار خواهد آورد. تا حد امكان از فعاليت هايي كه سرعت لود سايت را كاهش مي دهد اجتناب نماييد.
استفاده از قالب هاي اختصاصي
يكي ازمواردي كه براي مجموعه هاي شركتي مي تواند زمينه تشكيل فرصت بي نظير براي رقابت را در پي داشته باشد، استفاده از قالب هاي اختصاصي است. درواقع ويژگي اصلي اين پوسته ها، تطبيق كامل با نياز كاربران و بازار هدف بوده و عملا امكانات فراواني را در اختيارتان قرار مي دهد.

در اين مقاله به بايد ها و نبايدها در استفاده از قالب وردپرس پرداختيم اميدواريم كه توانسته باشيم نكان مثبتي را به شما انتقال داده باشيم.

[caption id="attachment_858" align="aligncenter" width="588"]بايد ها و نبايدها در استفاده از قالب وردپرس بايد ها و نبايدها در استفاده از قالب وردپرس[/caption]


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۳۰:۵۷ توسط:كيان تم موضوع:

استفاده از قالب وردپرس شركتي در راه اندازي سايت

استفاده از قالب وردپرس شركتي در راه اندازي سايت : با وجود رقابت وسيع در فضاي مجازي و شكل گيري شاخصه هاي رقابتي جديد، گسترش تعاملات مجازي تنها با داشتن وب سايتي مناسب و موثر امكان پذير خواهد بود. وردپرس كه يكي از سيستم هاي مديريت محتواي شناخته شده محسوب مي شود،با داشتن قابليت و امكانات خاص به خوبي مي تواند نياز هاي اساسي يك مجموعه را پوشش دهد. استفاده از قالب وردپرس شركتي در راه اندازي سايت كه امروزه با افزايش چشم گيري روبرو بوده، با در نظر گرفتن ساير موئلفه هاي موثر در پردازش سايت مي تواند در راه اندازي يك پايگاه اطلاعات حرفه اي با قالب وردپرس حرفه اي  در فضاي مجازي موثر واقع شود. در اين مقاله به شما نكاتي را در رابطه با استفاده از قالب وردپرس شركتي در راه اندازي سايت خواهيم گفت با ما همراه باشيد.

براي استفاده از قالب وردپرس شركتي در راه اندازي سايت چه نكاتي را بايد بدانيم؟

قالب شركتي  وردپرس نسبت به قالب معمولي وردپرس امكانات بيشتري براي نمايش محتوا و ارتباط با مخاطبان دارد. به طور كلي پوسته شركتي وردپرس با هدف جذب مخاطب و در نهايت افزايش فروش و ارائه خدمات، طراحي شده و براي اين منظور امكانات خاصي را در اختيار كاربران قرار مي دهد. اما لازم است پيش از انتخاب قالب شركتي وردپرس نكاتي را در نظر داشته باشيد كه در ادامه به آن خواهيم پرداخت.

جلوه استاندارد و رنگ سازماني
بدون شك ابتدايي ترين مولفه يك قالب وردپرس شركتي، داشتن جلوه اي سازماني و معتبر است. اين گزينه تمام مخاطبان و بازديدكنندگان را تحت تاثير قرار داده و محدود به طبقه بندي خاصي از افراد نمي شود چرا كه درك آن نياز به دانش حرفه اي ندارد. جلوه استاندارد طبق قوانين طراحي قالب اصولي در چند بند زير قابل تعريف است

  • قابليت نمايش در انواع دستگاه ها و به اصطلاح ريسپانسيو بودن
  • جايگاه استاندارد فيلد هاي پربازديد مانند خدمات
  • جايگاه مشخص و كارامد براي ارتباط با ما
  • تناسب ميان باكس و هدر، فوتر و قاب بندي سايت
  • رنگ سازماني مشخص با توجه به حوزه كاري

رقابت پذيري بالا

يكي از اهداف مديران براي خريد قالب وردپرسي شركتي، توانايي رقابت در كلمات كليدي مربوط به حوزه كاري مشخص در موتورهاي جستجوگر است. بحث سئوي رقابتي كه با شاخصه هاي بسياري تعريف مي شود، ارتباط مستقيمي با قالب وردپرس شما داشته و اين ويژگي در كسب رتبه شما بسيار تعيين كننده است.

كاربرپسند و قابليت سرمايه گذاري
هرگونه فعاليت شما در فضاي مجازي براي شكل گيري برند و هويت مجازي مجموعتان نوعي سرمايه گذاري محسوب مي شود و طبق اصول كلي اين كار بايد با هدف گذاري دقيق انجام شود. قالب وردپرسي مناسب بايد تمامي مولفه هاي مهم براي كاربران و بازار هدف را به خوبي پوشش داده و بستري مناسب را براي تعامل عرضه كننده و تقاضاكننده ايجاد نمايد. سرعت لود، نمايش صحيح، فيلدهاي كاربردي و اطلاعات و ... از اركان هاي كليدي براي جلب رضايت كاربران بوده و قالب اصولي بايد پاسخ گوي تمامي اين نيازها باشد.

كلام آخر ....
حصول نتيجه مناسب در فضاي مجازي تنها با شروعي درخشان امكان پذير بوده و انتخاب قالب وردپرس كارامد مي تواند مهم ترين گام شما در شكل گيري اين روند باارزش باشد. كيان تم با بهره گيري از طراحان حرفه اي و با داشتن نگاهي دقيق به بازار هدف و نياز مخاطبان، قالب شركتي وردپرس با امكاناتي منحصر به فرد را به متقاضيان گرامي تقديم مي نمايد. در تلاش هستيم با جلب رضايت مشترين عزيز، همكاري بلند مدت و پرسودي را شكل دهيم و سهمي در شكل گيري برندهاي مطرح مجازي داشته باشيم.جهت خريد قالب وردپرس به فروشگاه قالب وردپرس كيان تم مراجعه فرماييد

استفاده از قالب وردپرس شركتي در راه اندازي سايت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۳۰:۴۹ توسط:كيان تم موضوع: