قالب شركتي وردپرس | خريد قالب وردپرس شركتي قالب شركتي وردپرس | خريد قالب وردپرس شركتي .

قالب شركتي وردپرس | خريد قالب وردپرس شركتي

استفاده از قالب وردپرس شركتي در راه اندازي سايت

استفاده از قالب وردپرس شركتي در راه اندازي سايت : با وجود رقابت وسيع در فضاي مجازي و شكل گيري شاخصه هاي رقابتي جديد، گسترش تعاملات مجازي تنها با داشتن وب سايتي مناسب و موثر امكان پذير خواهد بود. وردپرس كه يكي از سيستم هاي مديريت محتواي شناخته شده محسوب مي شود،با داشتن قابليت و امكانات خاص به خوبي مي تواند نياز هاي اساسي يك مجموعه را پوشش دهد. استفاده از قالب وردپرس شركتي در راه اندازي سايت كه امروزه با افزايش چشم گيري روبرو بوده، با در نظر گرفتن ساير موئلفه هاي موثر در پردازش سايت مي تواند در راه اندازي يك پايگاه اطلاعات حرفه اي با قالب وردپرس حرفه اي  در فضاي مجازي موثر واقع شود. در اين مقاله به شما نكاتي را در رابطه با استفاده از قالب وردپرس شركتي در راه اندازي سايت خواهيم گفت با ما همراه باشيد.

براي استفاده از قالب وردپرس شركتي در راه اندازي سايت چه نكاتي را بايد بدانيم؟

قالب شركتي  وردپرس نسبت به قالب معمولي وردپرس امكانات بيشتري براي نمايش محتوا و ارتباط با مخاطبان دارد. به طور كلي پوسته شركتي وردپرس با هدف جذب مخاطب و در نهايت افزايش فروش و ارائه خدمات، طراحي شده و براي اين منظور امكانات خاصي را در اختيار كاربران قرار مي دهد. اما لازم است پيش از انتخاب قالب شركتي وردپرس نكاتي را در نظر داشته باشيد كه در ادامه به آن خواهيم پرداخت.

جلوه استاندارد و رنگ سازماني
بدون شك ابتدايي ترين مولفه يك قالب وردپرس شركتي، داشتن جلوه اي سازماني و معتبر است. اين گزينه تمام مخاطبان و بازديدكنندگان را تحت تاثير قرار داده و محدود به طبقه بندي خاصي از افراد نمي شود چرا كه درك آن نياز به دانش حرفه اي ندارد. جلوه استاندارد طبق قوانين طراحي قالب اصولي در چند بند زير قابل تعريف است

  • قابليت نمايش در انواع دستگاه ها و به اصطلاح ريسپانسيو بودن
  • جايگاه استاندارد فيلد هاي پربازديد مانند خدمات
  • جايگاه مشخص و كارامد براي ارتباط با ما
  • تناسب ميان باكس و هدر، فوتر و قاب بندي سايت
  • رنگ سازماني مشخص با توجه به حوزه كاري

رقابت پذيري بالا

يكي از اهداف مديران براي خريد قالب وردپرسي شركتي، توانايي رقابت در كلمات كليدي مربوط به حوزه كاري مشخص در موتورهاي جستجوگر است. بحث سئوي رقابتي كه با شاخصه هاي بسياري تعريف مي شود، ارتباط مستقيمي با قالب وردپرس شما داشته و اين ويژگي در كسب رتبه شما بسيار تعيين كننده است.

كاربرپسند و قابليت سرمايه گذاري
هرگونه فعاليت شما در فضاي مجازي براي شكل گيري برند و هويت مجازي مجموعتان نوعي سرمايه گذاري محسوب مي شود و طبق اصول كلي اين كار بايد با هدف گذاري دقيق انجام شود. قالب وردپرسي مناسب بايد تمامي مولفه هاي مهم براي كاربران و بازار هدف را به خوبي پوشش داده و بستري مناسب را براي تعامل عرضه كننده و تقاضاكننده ايجاد نمايد. سرعت لود، نمايش صحيح، فيلدهاي كاربردي و اطلاعات و ... از اركان هاي كليدي براي جلب رضايت كاربران بوده و قالب اصولي بايد پاسخ گوي تمامي اين نيازها باشد.

كلام آخر ....
حصول نتيجه مناسب در فضاي مجازي تنها با شروعي درخشان امكان پذير بوده و انتخاب قالب وردپرس كارامد مي تواند مهم ترين گام شما در شكل گيري اين روند باارزش باشد. كيان تم با بهره گيري از طراحان حرفه اي و با داشتن نگاهي دقيق به بازار هدف و نياز مخاطبان، قالب شركتي وردپرس با امكاناتي منحصر به فرد را به متقاضيان گرامي تقديم مي نمايد. در تلاش هستيم با جلب رضايت مشترين عزيز، همكاري بلند مدت و پرسودي را شكل دهيم و سهمي در شكل گيري برندهاي مطرح مجازي داشته باشيم.جهت خريد قالب وردپرس به فروشگاه قالب وردپرس كيان تم مراجعه فرماييد

استفاده از قالب وردپرس شركتي در راه اندازي سايت


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۳۰:۴۹ توسط:كيان تم موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :