قالب شركتي وردپرس | خريد قالب وردپرس شركتي قالب شركتي وردپرس | خريد قالب وردپرس شركتي .

قالب شركتي وردپرس | خريد قالب وردپرس شركتي

طراحي پوسته وردپرس شركتي

طراحي پوسته وردپرس شركتي : شروع كارامد و اصولي فعاليت فضاي مجازي مجموعه با طراحي پوسته وردپرس شركتي مناسب انجام ميگيرد. براي داشتن وب سايتي مناسب و با قابليت هاي متعدد، نياز به پوسته شركتي حرفه اي و استاندارد خواهيد داشت. پوسته شركتي استاندارد بايد قادر باشد علاوه بر رفع نياز هاي كلي ، به جلب نظر مخاطب و به نوعي به جذب مشتري بپردازد.
گروه تخصصي كيان تم با بهره گيري از نيروهاي متخصص جوان و خوش فكر، قالب هاي كارامد و استاندارد خود را با در نظر گرفتن نياز مجموعه طراحي مي كند. در واقع طراحي تخصصي قالب هاي شركتي با توجه به نوع كسب و كار و حوزه فعاليت انجام گرفته و امكانات ويژه اي متناسب با نياز و درخواست شما روي قالب تعبيه مي شود.

[caption id="attachment_722" align="aligncenter" width="460"]طراحي پوسته وردپرس شركتي طراحي پوسته وردپرس شركتي[/caption]

طراحي پوسته وردپرس شركتي حرفه اي !
بدون شك براي رقابت در فضاي مجازي و همچنين ايجاد تمايز لازم است كه در طراحي قالب شركتي علاوه بر شاخصه هاي اساسي ، موارد ديگري نيز درنظر گرفته شود. كيان تم با انجام تحقيقات وسيع و همچنين تحليل بازخوردهاي كاربران، درك عميقي از نياز كاربران داشته و هويت سازي در فضاي مجازي را به خوبي انجام مي دهد.

كيان تم در طراحي پوسته وردپرس شركتي چه مواردي را در نظر مي گيرد؟
كيفيت بالا: يكي از اهداف كيان تم همواره طراحي و توليد قالب هاي باكيفيت و استاندارد بوده و اين مورد با توجه به سابقه مجموعه ، تضمين شده است. كليه قالب هاي طراحي شده توسط كيان تم به وسيله تيم مخصوص تست شده و سنجش دقيق فني روي آن ها انجام گرفته است.
مطابق نظر و سليقه شما : تمام تلاش كيان تم در واقع پياده سازي نگاه خاص مشتري و انجام دقيق خواسته هاي شما بوده است. بر اين اساس طراحي اختصاصي پوسته هاي شركتي قدم به قدم با نظر دقيق شما انجام گرفته و همچنين قالب هاي فروشي نيز با امكانات و طرح هاي متفاوتي طراحي شده اند و شما عزيزان مي توانيد به سليقه خود انتخاب نماييد.
كاربر پسند ، گوگل پسند : تمامي ويژگي هاي كه در بحث رقابتي در گوگل و همچنين جلب رضايت مخاطبان تاثير گذار است ، به طور كامل توسط متخصصين ما پوشش داده شده است. سرعت لود ، سئو ، ريسپانسيو بودن ، قابليت هاي تغير بخش هاي مختلف و ... از ديد طراحان ما دور نمانده و از اين لحاظ هيچ نگراني وجود نخواهد داشت.

قيمت مناسب : طبيعتا مجموعه هاي نوپا با توجه به هزينه هاي بالاي راه اندازي كسب كار ، نياز به مديريت بيشتر هزينه هاي خود دارند. كيان تم با هدف همكاري بلند مدت ، قالب هاي استاندارد شركتي را با قيمتي مناسب و مقرون به صرفه تقديم شما عزيزان مي كند.
پشتيباني دائمي : ما باور داريم كه با شكل گيري فروش ، شروع همكاري بلند مدت ما با مجموعه شما آغاز شده و جلب رضايت هميشگي شما از اهداف ما خواهد بود. تيم پشتيباني كيان تم پاسخ گوي تمام سوالات و نياز هاي مشتريان عزيز بوده و مي توانيد به طور دائمي روي همراهي ما حساب كنيد.

جهت ورود به بزرگترين آرشيو پوسته وردپرس شركتي به لينك زير مراجه كنيد

پوسته شركتي وردپرس


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ دى ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۳۵:۲۴ توسط:كيان تم موضوع:

قيمت قالب شركتي وردپرس

قيمت قالب شركتي وردپرس بدون شك براي خريد قالب هاي شركتي ، يكي از مواردي كه از اهميت زيادي برخوردار است، قيمت و ارزش قالب مي باشد. مجموعه هاي متقاضي در ارزش گذاري و خريد پوسته شركتي شركتي، معيارهاي مختلفي را در نظر گرفته و بر حسب آن به انتخاب پوسته مورد نظر مي پردازند. شركت هاي طراحي كننده اين قالب ها نيز بر حسب موارد مختلفي عمل قيمت دهي را انجام مي دهند. در اين مقاله به بررسي نكاتي در خصوص قيمت قالب شركتي وردپرس پرداخته و اميدواريم با آگاهي بخشيدن به شما عزيزان بتوانيم گامي موثر در انتخاب هر چه بهتر شما برداريم.

يك قالب وردپرس شركتي چگونه قيمت گذاري مي شود؟
اين فعاليت نيز مانند ساير مشاغل توليدي و خدماتي بر حسب زمان كار و ميزان تخصص به كار رفته ارزش گذاري مي شود. هر چه ميزان زمان طراحي قالب بيشتر باشد ، طبيعتا قيمت قالب بيشتر خواهد بود. زمان طراحي قالب وردپرس نيز بستگي به قابليت ها و ميزان امكاناتي كه در قالب تعبيه شده دارد. مجموعه كيان تم به منظور همكاري بلند مدت و فروش در مقياس بالاتر، قالب هاي استاندارد و حرفه اي شركتي را با قيمتي بسيار مقرون به صرفه به مجموعه هاي متقاضي تقديم مي كند.
به چه قالب هاي شركتي نبايد اعتماد كنيم؟
در صورت داشتن اطلاعات كافي براي تشخصي قالب هاي استاندارد، حتما به خوبي مي دانيد كه قالب هاي حرفه اي و باكيفيت چه ويژگي هايي دارد. برخي مجموعه هاي سود جو، قالب هاي شركتي با قيمتي غيرمنطقي را به بازار عرضه كرده و سعي دارند با قيمت بسيار پايين به جذب مشتري بپردازند. اين نكته را در نظر داشته باشيد كه قالب هايي كه از نسخه انگليسي به فارسي ترجمه شده اند و اورجينال نيستند، از نظر كيفيت و كارايي هيچ ارزشي ندارند. در موارد ديگر بهينه نبودن و استفاده از كد و افزونه هاي آماده كيفيت قالب را پايين آورده و عملا امكانات موثري را در اختيار شما نخواهد گذاشت. لازم به ذكر است تمام قالب هاي طراحي شده توسط كيان تم داراي استانداردهاي حرفه اي بوده و كيفيت آن ها تضمين شده است. تفاوت قيمت در قالب هاي شركتي طراحي شده توسط كيان تم به دليل اختلاف در كيفيت و يا استانداردهاي فني نبوده و فقط كارايي و قابليت هاي مختلفي دارند.

كلام آخر : قيمت قالب شركتي وردپرس
همكاري بلند مدت با شما عزيزان محقق نخواهد شد مگر با جلب رضايت كامل مجموعه شما. بنابراين كيان تم همواره در تلاش است كه بهترين خود را با كمترين قيمت تقديم متقاضيان كند. اگر به دنبال قالب شركتي ارزان قيمت و حرفه اي هستيد، قالب هاي آماده موجود در سايت بهترين گزينه براي شما مي باشد. همچنين در صورتي كه در نظر داريد قالبي اختصاصي براي مجموعه خود داشته باشيد، تيم طراحي كيان تم با افتخار آماده همكاري رضايت بخش با شما خواهد بود.اميد است بتوانيد بهترين قيمت قالب شركتي وردپرس و البته متناسب با كيفيت محصولات مناسب ترين قيمت قالب شركتي وردپرس را به شما كاربران وردپرس فارسي ارائه دهيم.

[caption id="attachment_735" align="alignnone" width="500"]قيمت قالب شركتي وردپرس قيمت قالب شركتي وردپرس[/caption]


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۴۹:۲۱ توسط:كيان تم موضوع: