قالب شركتي وردپرس | خريد قالب وردپرس شركتي قالب شركتي وردپرس | خريد قالب وردپرس شركتي .

قالب شركتي وردپرس | خريد قالب وردپرس شركتي

قالب وردپرس موسسات حقوقي h1

قالب وردپرس موسسات حقوقي h1 : شركت ها و موسسات حقوقي و زمينه هاي مرتبط با اين حوزه كاري، از جهات مختلفي نياز به يك وب سايت كارآمد و مناسب دارند. انتخاب سيستم مديريت محتواي وردپرس به علت توانايي هاي منحصر به فردي كه دارد، به امري رايج تبديل شده و طبيعتا قالب هاي شركتي نيز تقاضاي فراواني يافته است. از ديد مديران موفق يكي از بهترين راه هاي ايجاد تمايز در نحوه ارائه خدمات و جلب نظر مشتري، تخصصي شدن و ديد نقطه اي به بازار هدف مي باشد. تيم طراحي قالب وردپرس كيان تم از اين راهكار موثر استفاده كرده و قالب هاي وردپرسي شركتي را در حوزه هاي كاري مختلف، با ارزيابي دقيق به طور اختصاصي طراحي كرده است.

قالب وردپرس موسسات حقوقي h1
قالب وردپرس موسسات حقوقي h1

قالب وردپرس موسسان حقوقي h1

به منظور بررسي ميزان رقابت شركت ها و موسسات حقوقي در فضاي مجازي كافيست كلمات مرتبط با اين حوزه كاري را در موتورهاي جستجوگر سرچ نماييد. وجود بازار بلقوه وسيع در فضاي مجازي بدون شك علت اصلي حضور مستمر و موثر مجموعه هاي مختلف مي باشد و اين فضاي رقابتي توسط شاخصه هاي مختلفي ارزيابي مي شود.
الگوريتم جديد موتورهاي جستجوگر كه بيشتر بر پايه جلب رضايت كاربران طرح ريزي شده است، ايجاب مي كند كه كليه اقدامات شما در محيط وب، با ارزيابي دقيق و كامل نياز مخاطبان انجام شود. در رابطه با انتخاب قالب وردپرس شركتي نيز لازم است، ابتدا درك عميق از بازار هدف و حيطه كاري خود داشته باشيد. خوشبختانه تيم تحقيقاتي كيان تم پيش از طراحي قالب وردپرس موسسات حقوقي h1 ، به طور كامل به بررسي بازارهدف و مخاطبان اين حوره پرداخته و قالب وردپرس منحصر به فردي را تقديم شما عزيزان نموده است. در ادامه با ويژگي هاي قالب وردپرس موسسات حقوقي h1  آشنا مي شويم.

ويژگي هاي قالب وردپرس موسسات حقوقي h1
ظاهر قالب وردپرس موسسات حقوقي h1
در نگاه كلي، قاب بندي صحيح و استاندارد و اسلايدر در زمينه اي سفيد، حس اعتماد و ساختار سازماني را به مخاطبانتان القا مي كند. جايگاه ويژه نماد و شعار سازماني شما كه در زمينه اي مناسب به در نمايش در مي آيد، مي تواند تاثير بسزايي در اعتماد سازي و جلب نظر بازديدكنندگان داشته باشد. باكس و علائم قهوه اي رنگ كه محيط دادگاه و قانوني را يادآور مي شود، در كنار عكس هاي اسلايدر و جلوه خدمات مجموعه ، تركيبي تاثير گذار را ايجاد مي نمايد.البته لازم به ذكر است كه رنگ قالب كاملا قابل تغيير بوده و شما ميتوانيد به راحتي رنگ مورد نظر خود را درج كنيد,در ادمه فيلد خدمات در زير اسلايدر قرار گرفته تا در معرض نگاه مشتري به طور موثر قرار بگيريد. در ادامه جايگاهي مناسب براي مقالات و اخبار مربوطه تعبيه شده است و مي توانيد از طريق بازاريابي محتوا به جلب نظر مخاطبانتان بپردازيد. و در انتها همانطور كه ملاحظه ميفرماييد زمينه اي متفاوت با بخش عمده سايت تعبيه شده تا كلام و جملاتي نافذ و گيرا براي جلب مشتري و يا معرفي اجمالي از مجموعه در آن قرار بگيرد. در بخش پاييني قالب نيز به طور استاندارد محل قرار گيري درگاه هاي ارتباطي تعبيه شده است.

قالب حقوقي وردپرس H1 چه امكاناتي در اختيارتان مي گذارد؟

  • با وجود نمايش صحيح و موثر متون منتشر شده در اين قالب، به راحتي مي تواند به جذب مشتري از طريق بازاريابي محتوا بپردازيد.
  • وجود آيكون هاي شبكه هاي اجتماعي مختلف به شما امكان ارتباط موثر با مخاطب و بازاريابي شبكه هاي اجتماعي را مي دهد.
  • سئوي رقابتي اين قالب در نتيجه رتبه بندي گوگل بسيار موثر وكارآمد خواهد بود. از اين طريق مي توانيد با برنامه ريزي صحيح از رقباي خود پيشي بگيريد.
  • معرفي دقيق و صحيح خدمات و هويت سازي مجازي مجموعتان از طريق اين پوسته وردپرس به خوبي شكل مي گيريد.

پوسته حقوقي وردپرس H1 مناسب چه مجموعه هايي مي باشد؟

  • موسسات و شركت هاي حقوقي
  • موسسات و شركت هاي ثبت شركت
  • موسسات و مجموعه هاي سازماني
  • ارگان هاي دولتي و نيمه دولتي
  • پدفاتر ثبت احوال
  • ديگر موارد مرتبط با امور حقوقي و قضايي

كلام آخر
مجموعه كيان تم نياز اساسي وكلاي گرامي و بازار هدف خدمات حقوقي را به طور كامل ارزيابي كرده و با استفاده از نظريات و پيشنهادات كارشناسان اين حوزه اقدام به طراحي قالب وردپرس موسسات حقوقي h1 كرده است. در تلاش هستيم كه با اين اقدام بتوانيم گامي ارزشمند در روند تعاملات وسيع تر مردم با كارشناسان حقوقي و همچنين آگاه سازي هم وطنانمان در مورد مسائل حقوقي برداريم.
خريداران و متقاضيان عزيز اين قالب شركتي وردپرس در تمامي مراحل توسط تيم پشتيباني همراهي شده و تمامي مسائل و مشكلاتتان را مي توانيد از طريق تيم مشاوره و پشتيباني كيان تم برطرف سازيد.

در صورتي كه ميخوايد به آرشيو قالب حقوقي و قضايي وردپرس برويد بر روي لينك زير كليك كنيد

قالب وردپرس حقوقي و قضايي

پوسته وردپرس حقوقيh1
پوسته وردپرس حقوقيh1

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۱۱:۲۸ توسط:كيان تم موضوع:

چرا قالب وردپرس شركتي بخريم

چرا قالب وردپرس شركتي بخريم ؟ قالب ورد پرس شركتي چيست؟ بدون شك ارتباط صحيح و موثر با مشتريان بلقوه در فضاي مجازي بدون داشتن وب سايتي مناسب شكل نمي گيرد. همچنين هويت سازماني يك برند در فضاي مجازي در گرو قالب و شكل ظاهري وب سايت مجموعه مي باشد. در همين راستا طراحان قالب هاي وردپرسي به منظور ايجاد تعامل مناسب تر مچموعه هاي شركتي با مخاطبان ، قالبهاي وردپرس شركتي را طراحي كرده اند. اين قالب هاي شركتي، علاوه بر تاثير بيشتر روي مخاطبان و بازديدكنندگان، امكانات و قابليت هاي ويژه اي را در اختيار كاربران قرار مي دهد. در ادامه برايتان شرح ميدهيم كه چرا قالب وردپرس شركتي بخريم

چرا قالب وردپرس شركتي بخريم؟

طبيعتا حضور مجموعه شما در فضاي مجازي با هدف عرضه محصول يا خدماتتان انجام گرفته است. قالب وردپرس شركتي (پوسته شركتي وردپرس)با قابليت هاي ويزه اي كه دارد، شما را در اين مسير به شكل مناسب تري همراهي مي كند. وجود درگاه ارتباط با ما ، درگاه هاي شبكه هاي اجتماعي مختلف و قابليت نشر پست ها و كامنت گذاري و ... از قابليت هاي ويژه اي هستند كه در قالب هاي شركتي مختلف به سبك هاي متفاوتي وجود دارند. قالب وردپرس شركتي جلوه مناسب تر و امكانات تخصصي تري را نسبت به قالب هاي معمولي در اختيارتان قرار ميدهد. مجموعه كيان تم بهترين قالب هاي وردپرس شركتي را با قيمتي مناسب به شما عزيزان تقديم مي كند.

قالب وردپرس شركتي چه امكاناتي دارد؟

سئوي رقابتي : يكي از مهم ترين مزيت هايي كه پوسته وردپرس شركتي بايد داشته باشد، سئوي رقابتي است كه ميتواند موجب عايدات فراواني براي مجموعه شود.
سرعت لود بالا: سرعت لود مناسب علاوه بر تاثير گزاري بر روي سئو سايت ، تاثير بسيار زيادي بر مخاطبان و بازديد كنندگان خواهد داشت. اين گزينه مهم در قالب هاي شركتي به ميزان بيشتري بايد مورد توجه قرار گيرد چراكه سرعت لود پايين مي تواند باعث از دست رفتن مشتري شود.
درگاه هاي ارتباطي : وجود درگاه هاي ارتباطي در ناحيه مناسبي از سايت از نكاتي است كه در قالب هاي شركتي بسيار حائز اهميت است. همچنين ارتباط بلند مدت با مشتريان و مخاطبان از طريق شبكه هاي اجتماعي نيز ، در پوسته هاي شركتي مورد توجه قرار گرفته و درگاه هاي ارتباطي موثر تعبيه شده است.
امنيت بالا : از ديگر نكات مهم براي پوسته هاي شركتي ، امنيت بالا مي باشد كه تاثير مستقيمي بر اعتماد مشتريان و مخاطبانتان دارد. به خصوص قالب هايي كه به درگاه پرداخت متصل هستند بايد اين ويژگي را به بهترين شكل دارا باشند.

نتيجه گيري :

شما با خريد قالب شركتي وردپرس از كيان تم به راحتي ميتوانيد يك سايت شركتي راه اندازي كنيد

جهت مشاهده قالب ها ميتوانيد به لينك زير مراجعه كنيد

قالب شركتي وردپرس

[caption id="attachment_691" align="aligncenter" width="500"]چرا قالب وردپرس شركتي بخريم چرا قالب وردپرس شركتي بخريم[/caption]


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۱۳:۳۵ توسط:كيان تم موضوع:

قالب شركتي براي وردپرس

قالب وردپرس شركتي طرفداران بسياري دارد و همچنين سايت ما نيز فقط ارائه دهنده قالب شركتي وردپرس و قالب وردپرس براي كسب و كارهاي مختلف ميباشد، قالب شركتي براي وردپرس بايد از كيفيت بالايي برخوردار باشد و اولين نكته كه افراد متخصص قبل از خريد قالب شركتي براي وردپرس به آن دقت ميكنند طراحي ايراني يك پوسته وردپرس ميباشد زيرا فارسي سازي يك قالب وردپرس انگليسي كه به طراح آن نيز دسترسي نداشته باشيم آنچنان دلچسب نبوده و ممكن است با مشكلاتي مواجه شويد كه به سايت شما و كسب و كارتان لطمه بزرگي وارد شود.

در لينك زير شما ميتوانيد تعداد زيادي قالب شركتي براي وردپرس را مشاهده كنيد.

قالب وردپرس شركتي

 

[caption id="attachment_566" align="aligncenter" width="500"]قالب شركتي براي وردپرس قالب شركتي براي وردپرس[/caption]

قالب شركتي براي وردپرس كه در لينك بالا وجود دارد بسيار متنوع بوده و شما ميتوانيد بسته به نياز خود يك قالب را براي سايتتان انتخاب كنيد كه بيشترين تناسب را با كسب و كار شما داشته باشد.

قالب شركتي براي وردپرس بايد داراي يك پنل تنظيمات حرفه اي باشد و ما تمام قالب ها را بسته به نياز كاربران و كسب و كارهاي مختلف به يك پنل كاملا حرفه اي تجهيز كرده ايم تا مدير سايت تمام بخش ها را به راحتي ويرايش و شخصي سازي كند.

پشتيباني در قالب شركتي براي وردپرس بسيار اهميت داشته و باعث ميشود يك مجموعه يا شركت بتواند نيازهاي خود و مشكلات خود را با يك متخصص مطرح كند و به پيشرفت كسب كار اينترنتي شما كمك خواهد كرد.

يك قالب شركتي براي وردپرس بايد امكانات اوليه يك سايت و البته امكانات پيشرفته اي نيز داشته باشد همچون داشتن يك بخش براي فروش محصول و يا خدمات كه اين روزها اكثر شركت ها به آن نياز دارند. كه در مقالات آينده بيشتر در رابطه با قالب وردپرس با شما سخن ميگوييم.

ما همواره در تيم كيان تم در حال بروزرساني فروشگاه قالب وردپرس هستيم و همواره محصولات با كيفيت و جديدي را به فروشگاه اضافه ميكنيم براي مشاهده تمام محصولات ميتوانيد به لينك زير مراجعه كنيد.

قالب وردپرس

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۰۵:۱۰ توسط:كيان تم موضوع:

قالب وردپرس سازماني s2

قالب وردپرس سازماني s2 : از آنجائيكه شركت ها و سازمان هاي بزرگي در اين مرز و بوم در حال تاسيس و فعاليت مي باشند به همين جهت نيازمند هستند تا خدمات و فعاليت خود را به عموم معرفي نمايند و همچنين ارائه برخي خدمات را بصورت غير حضوري از طريق يك سايت براي ارباب رجوع ها انجام دهند . چرا كه با گسترش روز افزون فناوري اطلاعات و پيشرفت تكنولوژي ، تمايل مردم نيل به سمت انجام خدمات غير حضوري دارند. خدماتي مثل استخدام غير حضوري، ثبت نام در باشگاه هاي سازماني ، پرداخت شهريه و خدمات مشاوره و اطلاع رساني ها و اخبار مربوط به سازمان و ... كه اين خود باعث مي شود تا در وقت مردم صرفه جويي شود و موجب كاهش ترافيك و شلوغي در اداره جات ها مي شود. ما تمامي قابليت هاي لازم كه مورد نياز يك سايت سازماني بوده است را در اين قالب وردپرس سازماني s2  پياده سازي كرده ايم تا كاربران براحتي و سهولت هرچه تمام بتوانند با اين قالب وردپرس كار كنند .اين قالب وردپرس مناسب تمام ادارات و سازمان هاي دولتي و خصوصي و يا شركت هاي دولتي و يا خصوصي بوده و شما شما ميتوانيد با خريد اين قالب وردپرس يك سايت اطلاع رساني راه اندازي كنيد.

[caption id="attachment_435" align="aligncenter" width="626"]قالب سازماني وردپرس قالب سازماني وردپرس[/caption]

عمده ترين كاربرد هايي كه مي شود با اين قالب انجام داد مي توان به موارد زير اشاره نمود :

مراكز علمي پژوهشي، سازمان هاي مرتبط با محيط زيست، سازمان هاي فن آوري اطلاعات، موسسه عالي و دانشگاه ها ، سازمان هاي پزشكي، شركت هاي امور بين الملل، اتاق هاي بازرگاني، انجمن هاي صنفي ، شركت هاي مرتبط با بورس، شركت نمايشگاههاي بين المللي، شركت سهام خاص و عام، سازمان هاي آموزش، شهرداري ها (قالب وردپرس شهرداري)، دهياري ها (قالب وردپرس دهياري)، دانشگاه ها (قالب وردپرس دانشگاهي)، مدارس و يا به عنوان يك قالب وردپرس دولتي ، قالب وردپرس سازمان، قالب وردپرس ، قالب وردپرس اداري مناسب بوده و ميتوانيد از اين قالب سازماني وردپرس استفاده نماييد.اين پوسته وردپرس سازماني بدليل كامل بودن مي تواند نياز ارگان هاي فوق را برآورده نمايد .

بد نيست بدانيد كه اين قالب وردپرس از امكانات منحصر به فردي بهره مي برد كه با داشتن پنل كامالاً فارسي مي توان براحتي از اين امكانات استفاده كرد. امكاناتي نظير منو بندي، تغيير عكس اسلايدر، تغيير ابزارك هاي سايت ، تغيير لينك هاي سايدبار و نيز تغيير تمام دسته ها و بخش هايي كه در دمو قابل مشاهده ميباشد.

قالب وردپرس سازماني s2 داراي پشتيباني  بود ، قالب سازماني وردپرس s2 داراي فايل هاي آموزشي و مشاوره بوده ، قالب وردپرس سازماني s2 كاملا ريسپانسيو ميباشد

[caption id="attachment_437" align="aligncenter" width="742"]قالب سازماني براي وردپرس قالب سازماني براي وردپرس[/caption]


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۲۴:۲۸ توسط:كيان تم موضوع:

قالب وردپرس تشريفات t1

قالب وردپرس تشريفات t1 : اين روز ها شركت هايي تاسيس شده اند كه حرفه اي بودن مجالس و مراسمات شما را برعهده ميگيرند چه از نظر دكوراسيون و چه از نظر خدمات و تجهيزات و چه از نظر امنيت و برنامه ريزي كه اصطلاحا به آن ها شركت هاي خدمات تشريفات و مجالس ميگويند، اگر شما مدير و يا موسس يك شركت خدمات مجالس هستيد بايد بدانيد كه بهترين محل براي تبليغات و يا معرفي خود اينترنت ميباشد، ميتوانيد با خريد قالب وردپرس تشريفات (قالب وردپرس خدمات مجالس) به راحتي كسب و كار خود را به نيازمندان اين خدمات معرفي كنيد و در قالب وردپرس تشريفات خود خدماتي كه ارائه ميدهيد و يا نمونه هايي از خدمات خود را با تصوير توضيح دهيد. يك قالب تشريفاتي براي وردپرس (قالب وردپرس خدمات مجالس) ميتواند كسب و كار شما را رونق دهد و يك كاتالوگ آنلاين از خدمات خود داشته باشيد.

قالب وردپرس تشريفات t1 به شكلي طراحي شده تا هر نوع شركت خدماتي و تشريفاتي بتواند از آن استفاده كند و بخش هاي مورد نظر كه در دموي قالب وردپرس تشريفات t1 مشاهده ميكنيد قابليت ويرايش را دارد حتي رنگ بندي آن نيز در پنل تنظيمات قالب وردپرس تشريفات (قالب وردپرس خدمات مجالس) توسط شما تنظيم ميشود.

كاربران نياز دارند تا خدمات شما و رقيبان شما را بررسي كنند و همچنين در رابطه با شركت شما اطلاعاتي را به دست آورند و سپس بهترين را انتخاب كنند و در اين ميان شركتي كه خدمات بهتري داشته باشد بدون شك انتخاب خواهد شد اما بخشي از اعتماد مشتري را سايت حرفه اي شما و همان قالب وردپرس تشريفات حرفه اي ( قالب وردپرس تشريفات ) را به دست ميآورد پس در خريد قالب وردپرس تشريفات بسيار دقت كنيد و يك قالب شركتي تشريفات كاملا حرفه اي و تخصصي را انتخاب كنيد.

قالب تشريفات وردپرس t1 داراي يك پنل تنظيمات اختصاصي بوده و شركت هاي تشريفاتي و شركت هاي خدمات مجالس ميتوانند از اين قالب وردپرس شركتي استفاده كنند.

[caption id="attachment_387" align="aligncenter" width="800"]قالب وردپرس تشريفات t1 قالب وردپرس تشريفات t1[/caption]

قالب وردپرس تشريفات t1 برترين قالب وردپرس و مناسب ترين قالب وردپرس براي شركت هاي خدمات مجالس و تشريفات


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۲۰:۳۱ توسط:كيان تم موضوع:

قالب پزشكي وردپرس p1

قالب پزشكي وردپرس P1 يك قالب تخصصي و داراي امكانات اختصاصي و امكان شخصي سازي كامل براي پزشكان بوده و ميتوان از آن براي هر نو وب سايت مرتبط با پزشكي استفاده كرد. قالب پزشكي وردپرس P1 كاملا واكنشگرا طراحي شده و نيز از آخرين تكنولوژي وب (html5 , css3) استفاده شده است و شما ميتوانيد پس از خريد قالب پزشكي وردپرس P1  از آن براي راه اندازي انواع سايت پزشكي استفاده كنيد و اين قالب وردپرس بهترين گزينه براي پزشكان، بيمارستان ها،كلينيك هاي پزشكي، سازمان هاي پزشكي، آزمايشگاه هاي پزشكي، كلينيك دامپزشكي، داروخانه و  انواع كلينيك هاي پزشكي و يا مراقبت هاي بهداشتي حرفه اي مانند دندانپزشك، چشم پزشك، دامپزشك، فيزيوتراپيست، روانپزشك و يا روانشناس و هم چنين اين قالب وردپرس پزشكي مناسب متخصصين پزشكي همچون متخصص اطفال، متخصص زنان، متخصصين تغذيه و نيز مناسب براي هر كسب و كار در حوضه سلامت و پزشكي مناسب بوده.يك قالب پزشكي وردپرس كامل ميباشد

قالب پزشكي وردپرس p1

طراحي اين پوسته وردپرس پزشكي به نحوي انجام شده براي هر شخص حقوقي و يا حقيقي مناسب باشد و بتوانيد از اين قالب وردپرس پزشكي استفاده كنيد و با توجه به پنل تنظيمات حرفه اي آن هر بخش از آن را مديريت و شخصي سازي كنيد. در نظر گرفتن امكانات و قابليت هاي مورد نياز يك پزشك و يا سايت هاي مرتبط با پزشكي از مهم ترين خصوصيات قالب پزشكي وردپرس P1 مي باشد.

قالب وردپرس پزشكي p1

پنل تنظيمات و پشتيباني قالب پزشكي وردپرس p1

اين پوسته پزشكي وردپرس داراي يك پنل تنظيمات اختصاصي ميباشد كه به شما امكان تنظيم و شخصي سازي بخش هاي مختلف سايت را ميدهد و علاوه بر وجود پنل تنظيمات تيم تخصصي كيان تم كه طراح قالب پزشكي وردپرس P1 بوده در كنار شما و همراه شما خواهد بود تا در صورت نياز به راهنمايي و يا مشاوره در رابطه با بخش هاي مختلف آن خدمات مطلوبي را ارائه دهيم. پاسخگوي سوالات شما در رابطه با اين قالب وردپرس پزشكي باشيم.

 

پنل تنظيمات قالب وردپرس پزشكي p1

جهت مشاهده ديگر نمونه قالب ها بر روي لينك زير كليك كنيد.

قالب وردپرس پزشكي

در اينجا به چند مورد از امكانات قالب پزشكي وردپرس p1 اشاره ميكنيم:

  • پنل مديريتي فارسي
  • داراي پشتيباني دائمي
  • داراي مشاور و راهنماي سايت براي رفع مشكلات و درج مطالب و تنظيمات
  • سرعت لود بالا
  • كاملا واكنشگرا براي موبايل و تبلت و كامپيوتر
  • داراي سيستم نوبت دهي در صورت نياز پزشك + امكان اتصال به بانك ملت
  • بي نهايت رنگ بندي
  • راه اندازي رايگان

 

[purchase_link id="250" style="button" color="green" text="خريد محصول"]


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۳۳:۵۲ توسط:كيان تم موضوع: