قالب شركتي وردپرس | خريد قالب وردپرس شركتي قالب شركتي وردپرس | خريد قالب وردپرس شركتي .

قالب شركتي وردپرس | خريد قالب وردپرس شركتي

نياز شركت ها به قالب وردپرس

نياز شركت ها به قالب وردپرس : با افزايش محبوبيت سيستم مديريت محتواي وردپرس و تخصصي شدن حوزه هاي استفاده از اين سيستم، استفاده از قالب هاي تخصصي وردپرس به امري رايج و كاربردي تبديل شده است. شركت هايي كه قصد سرمايه گذاري در فضاي مجازي را دارند به منظور بهبود روند اين فعاليت و سرعت بخشيدن به آن، از قالب شركتي وردپرس استفاده مي كنند. در واقع نياز شركت ها به قالب وردپرس از زواياي مختلفي قابل بررسي هست كه مي توان به بهبود رضايت بازديد كننده و افزايش دسترسي و امكانات كاربر اشاره كرد. در اين مقاله به بررسي امكاناتي كه يك پوسته شركتي به شما مي دهد پرداخته و همچنين مزيت هاي اين نوع قالب را نسبت به ديگر موارد بررسي خواهيم كرد. اميدواريم با آگاهي كامل و اطلاعات دقيق تري بتوانيد قالب مورد نياز خود را انتخاب نماييد.
چرا قالب وردپرس شركتي ؟
در دسته بندي تخصصي قالب هاي وردپرسي ، قالب وردپرس شركتي به قالبي گفته مي شود كه امكانات مورد نياز يك مجموعه براي ارتباط صحيح و كارامد با بازار هدف را تامين كند. طبيعتا موارد متعددي مي تواند در شكل گيري اين ارتباط دخيل باشد وليكن به طور كلي مولفه هاي شناخته شده و ثابتي در اين راستا نقش آفريني مي كند. اين شاخصه ها را در دو مورد كلي در ادامه بيان خواهيم كرد.

امكاناتي كه قالب شركتي وردپرس در اختيار بازديد كنندگان قرار مي دهد
دسترسي آسان : اين مورد اين امكان را به مخاطب ميدهد كه به راحتي به آن چه كه مي خواهد دست يابد. براي مثال درگاه ارتباط با ما يا قسمت درباره ما از مواردي است كه بازديد كننده در پي آن خواهد بود و لازم است كه اين موارد در جايگاهي مشخص و در دسترس مشاهده شود. همچنين فيلد خدمات ما يا مقالات نيز در قالب هاي شركتي در موقعيتي مناسب قرار گرفته تا به جذب مخاطب و شكل گيري مشتري منتج شود.
سرعت بالا و ريسپانسيو : اين دو ويژگي رقابتي و ضروري مي تواند باعث جذب يا از دست رفتن مشتري شود. سرعت لود بالا كه در قالب هاي شركتي بيش از قالب هاي ديگر بايد در نظر گرفته شود ، مهم ترين عامل براي جلب رضايت كاربران مي باشد. همچنين قابليت نمايش در انواع دستگاه ها اعم از كامپيوتر ، تبلت و گوشي هاي همراه كه در اصطلاح تخصصي با عنوان ريسپانسيو بودن مطرح مي شود ، از ديگر موارد با اهميت پوسته شركتي به شمار مي رود.

امكاناتي كه قالب وردپرس شركتي در اختيار مجموعه قرار مي دهد
قابليت تنظيمات و پيكربندي: در قالب هاي شركتي ادمين دسترسي و امكانات وسيع تري را به منظور اعمال تنظيمات دلخواه در اختيار دارد. در واقع در طراحي قالب هاي شركتي اين نياز كه مجموعه بتواند بخشي از وب سايت را شخصي سازي كند و به ايجاد تمايز با رقبا بپردازد به طور كامل در نظر گرفته شده است.
ايجاد درگاه هاي ارتباطي متعدد: پوسته هاي شركتي اين امكان را به شما مي دهد كه علاوه بر ارتباط مستقيم ، به ارتباط با مخاطب از طريق شبكه هاي اجتماعي نيز بپردازيد و عملا بازاريابي شبكه هاي اجتماعي را نيز از طريق سايت انجام دهيد. همچنين قابليت هاي نظير فرم ارتباط با ما يا فيلد قرار گيري مقالات نيز از نمونه هايي است كه از اهميت ويژه اي برخودار مي باشد.

كلام پاياني ...
طبيعتا مزيت و امكانات پوسته هاي شركتي به موارد بالا محدود نشده و در مقالات بعدي بيشتر به اين موضوع خواهيم پرداخت. تيم طراحي قالب وردپرس كيان تم تحقيقات وسيعي در اين حوزه به انجام رسانده و سعي بر اين داشته تا با نگاه دقيق و موشكافانه به اين فعاليت بپردازد. تمامي قالب هاي مجموعه كيان تم با رعايت استاندارد هاي فني در سطح بين المللي و مطابق با نياز كاربران طراحي شده و جلب رضايت شما عزيزان از مهم ترين اهداف ما مي باشد.

[caption id="attachment_708" align="aligncenter" width="700"]نياز شركت ها به قالب وردپرس نياز شركت ها به قالب وردپرس[/caption]


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۷:۵۸:۱۳ توسط:كيان تم موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :