قالب شركتي وردپرس | خريد قالب وردپرس شركتي قالب شركتي وردپرس | خريد قالب وردپرس شركتي .

قالب شركتي وردپرس | خريد قالب وردپرس شركتي

فروشگاه قالب وردپرس

فروشگاه قالب وردپرس كيان تم با هدف ارائه بهترين محصولات و بهترين قالب هاي وردپرسي راه اندازي شد و با توجه به اينكه هدف ما ارائه قالب وردپرس شركتي براي كسب و كارها مي باشد و براي افزايش كيفيت محصولات فروشگاه قالب وردپرس كيان تم تمام محصولات كاملا ايراني بوده و متناسب با كسب و كار هاي ايراني طراحي شده و در فروشگاه قالب وردپرس درج شده است.

با توجه به استقبال مديران شركت ها و كسب و كارها از قالب هاي كاملا تخصصي و ايراني كيان تم اقدام به افزايش محصولات فروشگاه قالب وردپرس گرفته شد و تا كنون حدود 200 قالب براي انواع كسب و كارها آماده شده و بر روي فروشگاه قالب وردپرس كيان تم مي باشد و بدون شك شما ميتوانيد براي هر نوع كسب و كار يك قالب وردپرس بيابيد و با كمك همكاران ما پس از خريد قالب وردپرس به راحتي اطلاعات مربوط به كسب و كار خود را بر روي آن درج كنيد.

ما همه روزه در حال برنامه ريزي جهت ارتقاء فروشگاه هستيم و تلاش ميكنيم قالب هايي كه شما عزيزان به دنبال آن هستيد را طراحي و براي فروش ارائه دهيم. قالب هايي كه داراي سرعت لود بالا، سئو بالا، كيفيت كد نويسي بالا و مهم تر از همه خدمات پشتيباني مناسب مي باشند.

يكي از برترين هاي فروشگاه قالب وردپرس موجود در ايران كيان تم است و دليل برتري آن اين است كه طراحي تمام پوسته ها توسط بخش طراحي قالب وردپرس كيان تم انجام شده و كيفيت محصولات در يك سطح ميباشد و كيفيت محصولات بسيار بالا بوده!! و نكته قابل توجه ديگر اينكه هدف اصلي ما جلب رضايت مشتريان بوده و مشتريان نيز از يك فروشگاه قالب وردپرس در مرحله اول كيفيت و پشتيباني را ميخواهند ما به هيچ وجه محصول و قالب وردپرس مربوط به افراد و يا سايت هاي ديگر و طراحان ديگر را در فروشگاه قالب وردپرس درج نكرده ايم و نخواهيم كرد زيرا جلب رضايت مشتري و اعتماد مشتريان بالاترين سرمايه ما مي باشد.

از ديگر نكات قابل توجه فروشگاه قالب وردپرس كيان تم اين است كه در طراحي ها به اين نكته توجه ويژه اي شده است كه افرادي كه تا كنون با وردپرس كار نكرده اند و اطلاعات اندكي در مورد قالب وردپرس و پوسته وردپرس و در كل راه اندازي سايت با وردپرس دارند، بدون داشتن تجربه مديريت سايت و مديريت قالب وردپرس بتوانند قالب مورد نظر خود را از فروشگاه قالب وردپرس ما خريداري و مديريت كنند و در كنار اين موضوع باز هم فايل ها و مقالات آموزشي براي مديريت قالب وردپرس آماده شده است.

در همان ابتداي كار جهت رفاه حال مشتريان و برطرف نمودن ابهامات مربوط به راه اندازي و هاست و دامنه و اتصال اين موارد به يكديگر و... ما در فروشگاه قالب وردپرس خود اقدام به  ارائه هاست و دامنه نموديم و در جهت كمك به افرادي كه اطلاعاتي در مورد راه اندازي سايت نداشته اند توانستيم گام هاي موفقي را برداريم به نحوي كه در مدت زمان بسيار كوتاه يك سايت را كه شامل هاست و دامنه و قالب وردپرس اطلاعات اوليه و... بوده را راه اندازي مي كنيم و به مشتريان تحويل مي دهيم.

فروشگاه قالب وردپرس

آدرس بزرگترين

فروشگاه قالب وردپرس شركتي

https://kiantheme.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۷:۴۶:۰۴ توسط:كيان تم موضوع:

بهترين سيستم سايت ساز

سيستم هاي سايت ساز بسيار حرفه اي در دنيا وجود دارد كه به صورت رايگان و غير رايگان اقدام به ايجاد سايت براي كاربران مي كنند كه هر يك قابليت هاي متفاوتي دارد. تشخيص بهترين سيستم سايت ساز كمي دشوار است زيرا بهترين سيستم بستگي به كاربرد شما و نياز هاي شما دارد، عدم پرداخت هزينه براي ايجاد سايت و برخي كيفيت بالا، برخي زيبايي، كيفيت كد نويسي، بروز بودن، سئو بالا، گرافيك اختصاصي و.... فقط چند مورد از نياز هاي كاربران مي باشد كه متاسفانه نمي توان يك سيستم سايت ساز را معرفي كرد كه از همه نظر كامل باشد اما تا حدودي ميتوان بهترين سيستم سايت ساز را كه اكثر نياز ها را براورده ميكند معرفي كرد.

سيستم سايت ساز وردپرس

وردپرس كه يك سيستم مديريت محتوا رايگان مي باشد را ميتوان به عنوان يك سايت ساز در نظر گرفت سيستم مديريت محتواي وردپرس يك سيستم كد باز بوده و شما به راحتي ميتوانيد يك سايت را راه اندازي كنيد. از مزاياي بزرگ اين سيستم سايت ساز ميتوان به سئو بالا آن اشاره كرد و همچنين سادگي كار با پنل مديريتي آن.

وردپرس در ابتدا تنها يك سيستم رايگان وبلاگ نويسي بود كه امكانات خوبي را در اختيار وبلاگ نويسان قرار مي داد و سپس به صورت يك سيستم ميدريت محتوا يا نرم افزار كدباز براي مديريت محتواي سايت ها معرفي شد. با توجه به فراواني و تنوع افزونه هاي وردپرس تقريبا هر امكاني را مي‌توان به سايت وردپرسي اضافه كرد. در حال حاضر وردپرس، تبديل به معروف ترين و پركاربردترين ابزار ساخت سايت (بهترين سيستم سايت ساز) بر روي هاست شده است.

چطور با وردپرس يك سايت بسازيم ؟

اگه بخواهيد يك سايت حرفه اي با سيستم مديريت محتواي وردپرس راه اندازي كنيد نياز است كه ابتدا به لينك قالب وردپرس مراجعه كنيد بسته به نوع كسب و كار خود يك قالب وردپرس انتخاب كنيد و در مرحله بعد هاست و دامنه اي را براي خود انتخاب كنيد حالا شما هاست و دامنه و قالب وردپرس كه لازمه هاي يك سايت مي باشد را در اختيار داريد و تيم تخصصي كيان تم ادامه مراحل فني را انجام داده و يك سايت با قالب مورد نظر شما راه اندازي و به شما تحويل ميدهد. سايت شما داراي پنل تنظيمات حرفه اي بوده و شما ميتوانيد سايت را به دلخواه تنظيم و پيكر بندي كنيد و محتواي مد نظر خود را در سايت درج كنيد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر با بخش مشاوره و پشتيباني تماس بگيريد.

بهترين سيستم سايت ساز

ما در فروشگاه قالب وردپرس كيان تم تلاش ميكنيم تا بتوانيم همانند بهترين سيستم سايت ساز خدمات ارائه كنيم و خوشحاليم كه توانسته ايم بهترين قالب هاي ايراني براي وردپرس را طراحي كنيم. سايت ساز كيان تم براي شما بيش از 200 قالب وردپرس (قالب شركتي وردپرس و قالب مناسب براي كسب و كار ها) را آماده كرده كه ميتوانيد براي كسب و كار خود انتخاب كنيد و از آن ها استفاده كنيد.

 

بهترين سيستم سايت ساز


برچسب: قالب وردپرس، پوسته وردپرس، قالب شركتي وردپرس،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۰۹:۵۷ توسط:كيان تم موضوع: