قالب شركتي وردپرس | خريد قالب وردپرس شركتي قالب شركتي وردپرس | خريد قالب وردپرس شركتي .

قالب شركتي وردپرس | خريد قالب وردپرس شركتي

پوسته شركتي وردپرس

پوسته شركتي وردپرس : با گسترش كسب و كارهاي مختلف و فضاي مجازي ، نياز به وب سايت كه هويت و شناسه مجموعه را تشكيل مي دهد ، اهميت ويژه اي پيدا كرده است. همچنين براي راه اندازي يك كسب و كار موفق ، وب سايت مناسب مي تواند گامي موثر در شكل گيري تصوير ذهني مخاطبان و بازار هدف از مجموعه باشد. مولفه هاي مختلفي كه كاربران در بازديد از وب سايت در نظر مي گيرند و همچنين شاخصه هاي حرفه اي در طراحي قالب وردپرس ، از ديد متخصصان ما دور نمانده و همواره در تلاش هستيم بهترين خود را به شركت هاي متقاضي و مجموعه هاي مختلف ارائه دهيم و ما نيز به عنوان برترين فروشگاه قالب وردپرس شركتي در ذهن مخاطبين وردپرس فارسي جاي گرفته ايم.

آرشيو پوسته شركتي وردپرس

قالب وردپرس

پوسته شركتي وردپرس تنها محصولي كه كيان تم به صورت اختصاصي بر روي آن تمركز دارد

متمايز ، حرفه اي ، استاندارد

به طور كلي وجه تمايز قالب هاي شركتي طراحي شده توسط تيم كيان تم ، علاوه بر ظاهري حرفه اي و استاندارد ، قابليت رقابت در موتورهاي جستجو گر و هم چنين محيط كاربري آسان مي باشد. به منظور آموزش جامع و دقيق، فايل آموزشي و پشتيباني تيم كيان تم را نيز در اختيار خواهيد داشت.
طراحي هاي متنوع ما، حاصل تجربه و تحليل بازخورد كاربران بوده و اين امكان را به مجموعه هاي مختلف مي دهد كه بدون ريسك و با نگاهي كارشناسي شده به فضاي مجازي ورود كنند.و با خريد يك پوسته وردپرس شركتي (پوسته شركتي وردپرس) بتوانند گام در راه موفقيت كسب و كار خود گذارند.

 

تطبيق كامل با محيط كسب كار

مشكل اصلي كاربران با برخي قالب هاي وردپرس موجود در بازار، عدم تطبيق آن با متون فارسي و ظاهر كليشه اي آن است.(طراحي گرافيك سايت بسيار با اهميت بوده و گرافيك قالب وردپرس مانند دكور يك فروشگاه و شركت شماست ) همچنين فاكتور هاي مهم براي الگوريتم جديد موتورهاي جستجو گر ، بايد به طور دقيق و مهندسي شده در طراحي پوسته شركتي وردپرس در نظر گرفته شود و با توجه به نوع سازمان و همچنين حوزه كاري، پوسته شركتي وردپرس مي بايست توجه كاربر را با آن سمت سوق دهد.
در همين راستا تيم كيان تم با درك عميق از نياز مشتريان و بازار كسب كار ، قالب هاي حرفه اي و منحصر به فرد شركتي را با قيمتي مناسب ارائه مي دهد.

پشتيباني دائمي

همراهي هميشگي مشتريان و پاسخ گويي مناسب، همواره از اهداف اصلي كيان تم بوده و خوشبختانه تا به امروز توانسته ايم رضايت مشتريان را در اين خصوص جلب نماييم. جهت راحتي كاربران براي ارتباط گرفتن با تيم پشتيباني كيان تم ، درگاه هاي مختلف ارتباطي تعبيه شده است كه در سريع ترين زمان ممكن پاسخ گوي شما خواهد بود.
از اين رو مي توانيد با اطمينان خاطر از خدمات و پشتيباني هميشگي ما ، از قالب هاي كيان وب استفاده نماييد.

پوسته شركتي وردپرس


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۳۲:۲۴ توسط:كيان تم موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :